Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Nu har jag varit medlem ett tag och insett att jag inte har presenterat mig ännu.

Jag heter Johan Markström och bor en bit utanför Södertälje. Jag har spelat i ngra band, men nu kör jag på egen hand i hemmastudio. Mina partners, bröderna Nikkie (forumist) och Eric är de som jag oftast härjar tillsammans med. Jag spelar (nåja) bas och sjunger, sen överlåter jag resten av instrumenten till de som kan det bättre.

Musiken som jag brinner mest för är Rock i alla dess former: Vanlig/Hård/Mjuk. Även pop fungerar bra!

Jag använder mig av Cubase SX2, Terratec 24/96 + mickar, preamp, gitarrer (som hänger på väggen), bas + andra atteraljer som ger ljud ifrån sig.

Det här har jag hållt på med i ca 3 år. Jag kommer ihåg min första inspelning som resulterade i en demoplatta utgiven till alla polare/familj. Det tog lång tid att få till men jag var samtidigt grymt nöjd och stolt över resultatet. När jag lyssnar på det idag är det väl inte sådär att jag hoppar av glädje (det är riktigt uselt!!) 😉

Nåväl, vi lär oss alla ngt på vägen. Så jag hoppas att kunna lägga ut ngt i framtiden för er att ge lite konstruktiv kritik på.

Nät-samarbetet är ngt som jag åxå är intresserad av, så vi kommer garanterat att höras framöver!

/Joey

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.