carlstrom Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 (redigerat) Första färdiga låten från mitt akustiska projekt. Ganska opolerat, men det gav den rätta känslan för låten tycker jag så det fick bli så. LÅTNAMN: Yearning of heart ARTIST/GRUPP: Acoustic Agony GENRE: Akustisk musik LÅTLÄNGD: 3:36 KOMPOSITÖR: T. Carlström PRODUCENT: T.Carlström EV. MEDVERKANDE: Tomas Carlström INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: MP3 STORLEK: 3,30 MB STATUS: Färdig demo Your browser does not support the HTML5 audio tag Låttext Redigerat 2 juni 2005 av carlstrom
carlstrom Postat 3 juni 2005 Trådstartare Postat 3 juni 2005 nån liten åsikt kan väl någon ha åtminstone.........
Zvanen (oregistrerad) Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Fin låt, tycker det låter lite torrt bara, lite mer efterklang skadar inte. Man hör texten lite dåligt ibland, när du är nere och trampar på det låga registret. Lite mera dynamik hade vart bra också, blir liksom lite långtråkig. Men annars var den bra, gurorna gick fint och jag tycker rösten passar bra till genrén.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.