Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Sonicfinger heter företaget som lovar bÀttre pluggar till alla oss som sysslar med ljud. Redan nu har de tre nya pluggar pÄ gÄng som alla ser riktigt lovande ut. Dessutom stöder de flera format och fÄr ses som riktigt prisvÀrda.

http://www.freepgs.com/eyeberriedpall/sonicfinger/index.html

/Majken

Hehe.. skulle vilja terra denna dÀr quiteanatorn.. den verkar "smashing" verkligen... Med digitaltyst ljud... Vilka lÄtar jag skulle göra..

TÀnk digitaltyst ljud med en snut medvarande.. DET skulle fan slÄ i etern..

Postat (redigerat)

Sonic finger. Helt klart en site att lÀgga pÄ minnet.

PrisvĂ€rda pluggar ocksĂ„! 🙂

Edit: Hahaha, kan inte hÄlla mig lÀngre. Garvar fan ringmuskeln av mig. BÀsta lÀsningen pÄ riktigt lÀnge! Kommentarerna frÄn proffsen Àr lÀtt bÀst.

Redigerat av Jocke
Postat
Sonic finger. Helt klart en site att lÀgga pÄ minnet.

PrisvĂ€rda pluggar ocksĂ„! 😎

Edit: Hahaha, kan inte hÄlla mig lÀngre. Garvar fan ringmuskeln av mig. BÀsta lÀsningen pÄ riktigt lÀnge! Kommentarerna frÄn proffsen Àr lÀtt bÀst.

Haha, japp... sÄg precis kommentarerna ocksÄ.

-"...A week later, we recut the solo with an actual Ninja in the studio, and I swear you could not tell the difference!".

Postat

Jag har alltid velat ha Stephen Hawkins i studion nÀr jag spelar in trummor. Dessa pluggar kommer att bli stora!

/Majken

Postat

Vi snackade faktiskt om det hÀr förra gÄngen jag och mitt band var i studio. Om Elton John hade varit nÀrvarande som en ex-bandmedlem sÄ hade nog Golvpukat fÄtt det dÀr rÀtta ljudet som saknades. Det var Àven mycket snack fram och tillbaka om ena gitarristen behövde Mike Love dÀr eller inte.

• 7 mĂ„nader senare...
Postat

NÄgon annan en jag som har problem att höra ljudexemplen frÄn Dead quietener?

Jag trycker pÄ lÀnkarna och jag ser att den spelar upp men jag hör inget.

Kan det vara fel pÄ mitt ljudkort?

Bwuahahahaha! Var bara tvungen! 😏

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.