carlstrom Postat 1 juni 2005 Postat 1 juni 2005 jaha...då har man hittat hit också. Tomas Carlström var namnet och jag har en viss förkärlek till att tortera folk genom att spela gitarr och sjunga. Har hållt på med det i 8-9 år eller nåt sånt där. Lirar i stort sett all sorts musik, med varierande resultat men med samma glädje. Jag är ingen skivsläppande höjdare utan en hemmapulare som lirar för att det är så jävla skoj rent ut sagt. Har ett projekt igång som heter Acoustic Agony, med deppiga akustiska låtar...men det rör sig oerhört sakta det projektet. Jag har även för många gitarrer, och på nåt konstigt sätt har de en tendens till föröka sig. Om ni vill höra nåt litet så kan ni hitta det på antingen www.tomas-carlstrom.se (fotografering är mitt andra roliga sätt att spendera pengar, båda hemsidorna är lika dåligt uppdaterade.) trevligt att träffas...ha' re
MagnusBryngelsson Postat 1 juni 2005 Postat 1 juni 2005 Varmt välkommen till detta eminenta ställe! 😏
carlstrom Postat 2 juni 2005 Trådstartare Postat 2 juni 2005 tackar så mycket för välkomnandet 😉 Jag antar att du menar min projektgura wicked_s? Den är jag väldigt nöjd med hur den blev, låter guld och ser kul ut. Eller var det nån av de två custombyggena (en Siggi Braun och en Wendler electroCoustic) som skymtar på min musiksida du mena?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.