Nelerion Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 Hej på er! Ja, jag får väl ta och slänga in en liten personbeskrivning när här är så mycket trevligt folk. Blev tipsad av en god vän in hit och här finner man verk- ligen det mesta inom hemmamusik. Magnus Sandahl är namnet och jag "agerar" sångare i en nystartad musiksatsning. Har egentligen aldrig ägnat mig åt sång mer än alla höga C'n i bilen efter jobbet så detta är fortfarande ganska nytt för mig. Har lite gamla Ejay-takter i mig när det begav sig men är just nu helt inriktat på svenskt. Har lagt upp en liten demolåt på avdelningen för just demo- låtar (Tro't eller ej 😄 ) och vi får väl se hur det förhåller sig till andras formade öron. [ E2o - Aldrig mer ] (Ensam Duo) Jobbar på daglig basis och sitter med musik och 'meckar' på den tid som är över. Har lite framtida planer att ge mig in i Beat-Soundet igen, men det ligger nog ett tag framöver. Måste få bra tips om ett MIDI-klaviatur med inbyggt ljud- kort och helst 2 ingångar för 'fritt ljud'. Kommer säkerligen det med när tiden är mogen. Må Väl! /Magnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MagnusBryngelsson Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 Välkommen! Hoppas du kommer att trivas! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 Välkommen hit! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 31 maj 2005 Dela Postat 31 maj 2005 Välkommen! Fin låt, lyssna på den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 1 juni 2005 Dela Postat 1 juni 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 1 juni 2005 Dela Postat 1 juni 2005 Välkommen hit... Hajk? Hajk som i Bengt Alsterlind? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 1 juni 2005 Trådstartare Dela Postat 1 juni 2005 Ja det var sköne Bengan.. "Dialekten" 🙂 Vilda slätter passerar under mina nakna tankar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jacvenza Postat 1 juni 2005 Dela Postat 1 juni 2005 Välkommen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 1 juni 2005 Dela Postat 1 juni 2005 Värmlänning eller ej, du är varmt välkommen! 🙂 //Nisse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 1 juni 2005 Dela Postat 1 juni 2005 Whälkommen skall du vara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 1 juni 2005 Dela Postat 1 juni 2005 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eliasson Postat 1 juni 2005 Dela Postat 1 juni 2005 tjena och välkommen in! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 1 juni 2005 Dela Postat 1 juni 2005 Välkommen hit... Hajk? Hajk som i Bengt Alsterlind? "Chip, chip" brukade han säga och det var väl inget data-chip han menade? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.