Franke Postat 30 maj 2005 Postat 30 maj 2005 LÅTNAMN: Happy Happy ARTIST/GRUPP: Frank Schmidt GENRE: Glad Ska LÅTLÄNGD: 2:31 KOMPOSITÖR: Frank Schmidt PRODUCENT: Frank Schmidt INSPELNINGSÅR: 2000 FORMAT: Mp 3 STORLEK: 1,8 Mb STATUS: färdig demo Your browser does not support the HTML5 audio tag En glad "ska-dänga" som jag är nöjd med produktionsmässigt. Eller hur... 🙂 ? Mina vänner blir glada av låten, blir du? Vore "happy" över lite konstruktiv kritik. Tack på förhand! Kuriosa; titeln är snodd från en tecknad film om krokodiler på väg till jobbet. Kommer inte ihåg namnet på filmen men de upprepar ständigt just frasen "Happy Happy, Joy Joy". Störtskön film 😱
micotto (oregistrerad) Postat 30 maj 2005 Postat 30 maj 2005 Det första som slår mig är att allt skulle behövas diskantas till lite, känns väldigt mulligt och instängt...om det nu inte var meningen! 😳 Annars tycker jag detta är en riktig slagdänga! Orgeln rular på ett lite diskret sätt. Ser gärna att den kan ösa lite mer... 😉
Franke Postat 31 maj 2005 Trådstartare Postat 31 maj 2005 Tyvärr är master´n dov från början och studion nedlagt. Det går nog att fixa i typ Sound Fourge. Happy att du tyckte det var en "dänga"!! 😄 Lägger snart upp en galen funklåt; "Who are you". Någon som kan tippsa om en skön mjukvaru-funkbas? På återhörande! Franke
The Mr Postat 31 maj 2005 Postat 31 maj 2005 Kul och skön låt, den skulle verkligen må bra av en riktigt schysst inspelning och mix. Det skulle lyfta låten väldigt mycket. En typisk låt som sommarsverige skulle gilla. The Mr... 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.