hackeman Postat 29 maj 2005 Postat 29 maj 2005 ...sitter här nyss hemkommen från kroglivet och bläddrar genom mina olästa topic. Inser att 1) en topic måste som vanligt vara intressant, men 2) om den är skriven av någon forum-polare är chansen större att jag verkligen läser den. Precis om IRL. Man lyssnar mer på sina polare. 😳 Skål o gonatt!
Cloudsurfer Postat 29 maj 2005 Postat 29 maj 2005 Hmm ja, eller mjaaa kanske. Är det nåt som intresserar mig såläser jag tråden 😳
hackeman Postat 29 maj 2005 Trådstartare Postat 29 maj 2005 Haha... det där var bara en såndär dum fyllegrej.. en såndärade insikt man tror sig gjort och som låter så bra på fyllan, men som bara är pinsam dagen efter. 😉 Men jag kan iofs även nu i nyktert (om än bakfullt) tillstånd tycka att det är rätt kul att jämföra forumets sociala mönster med det verkliga livets sociala mönster. På många sätt är parallellerna förbannat intressanta och underhållande. 🙂 Det var väl typ det jag var inne på ovan, men inte fick det att låta lika vettigt här som det gjorde i min berusade skalle. 😮
hackeman Postat 29 maj 2005 Trådstartare Postat 29 maj 2005 ...men du har en point där tycker jag. Tack, nu känns det fan så mycket bättre! 😛
brojd Postat 30 maj 2005 Postat 30 maj 2005 Du har nog inte så många forumvänner som du tror, med tanke på att det bara är 2 som svarat i tråden... 😛 (blev visst 3 nu)..
hackeman Postat 30 maj 2005 Trådstartare Postat 30 maj 2005 Du har nog inte så många forumvänner som du tror, med tanke på att det bara är 2 som svarat i tråden... 😛 (blev visst 3 nu).. Va? Vad säger du? Jag har slutat lyssna.
brojd Postat 30 maj 2005 Postat 30 maj 2005 Du har nog inte så många forumvänner som du tror, med tanke på att det bara är 2 som svarat i tråden... 😛 (blev visst 3 nu).. Va? Vad säger du? Jag har slutat lyssna. Who's talking?
nurfen Postat 30 maj 2005 Postat 30 maj 2005 (redigerat) Fan, det där är ju Dr Alban!! Look who's talking noooooow.. Look who's talking now Look who's talking comon comon Look who's talking shut your mouth Me know a pop star we call him mr x He have a very very complex attitude He said some nasty things about I and I He even said some nasty things about everyone Me no like the way he chat I say me no like he go That why I say to him look who's talking Look who's talking now. Look who's talking comon comon Look who's talking shut your mouth Come to moral he said that he is the best He is very critical keep complaining all the time Everyone's wrong he's the one that's right This striking poor star couldn't even give up He is an opportunist with one hit song That's why me no said to him Look who's talking Look who's talking now Look who's talking comon comon Look who's talking shut your mouth Heeell yeah! Redigerat 30 maj 2005 av nurfen
hackeman Postat 30 maj 2005 Trådstartare Postat 30 maj 2005 Fan, det där är ju Dr Alban!! Look who's talking noooooow.. Look who's talking now Look who's talking comon comon Look who's talking shut your mouth Me know a pop star we call him mr x He have a very very complex attitude He said some nasty things about I and I He even said some nasty things about everyone Me no like the way he chat I say me no like he go That why I say to him look who's talking Look who's talking now. Look who's talking comon comon Look who's talking shut your mouth Come to moral he said that he is the best He is very critical keep complaining all the time Everyone's wrong he's the one that's right This striking poor star couldn't even give up He is an opportunist with one hit song That's why me no said to him Look who's talking Look who's talking now Look who's talking comon comon Look who's talking shut your mouth Heeell yeah! Fyfan vilket junk till text. Värre än vad man själv skrev innan tonåren.
Pico Postat 30 maj 2005 Postat 30 maj 2005 (redigerat) I say me no like he go That why I say to him look who's talking 😉 Redigerat 30 maj 2005 av Pico
hackeman Postat 30 maj 2005 Trådstartare Postat 30 maj 2005 I say me no like he goThat why I say to him look who's talking 😉 Precis. Instabilt som fan.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 30 maj 2005 Postat 30 maj 2005 ...sitter här nyss hemkommen från kroglivet och bläddrar genom mina olästa topic. Inser att 1) en topic måste som vanligt vara intressant, men 2) om den är skriven av någon forum-polare är chansen större att jag verkligen läser den. 3) om den är skriven av en störig person läser jag inte DOH!
hackeman Postat 30 maj 2005 Trådstartare Postat 30 maj 2005 ...sitter här nyss hemkommen från kroglivet och bläddrar genom mina olästa topic. Inser att 1) en topic måste som vanligt vara intressant, men 2) om den är skriven av någon forum-polare är chansen större att jag verkligen läser den. 3) om den är skriven av en störig person läser jag inte Konstigt. Allt jag ser i dina inlägg nuförtiden är "max max max, blah blah blah, störig störig störig..." 😄
Ken Kängström Postat 30 maj 2005 Postat 30 maj 2005 ...sitter här nyss hemkommen från kroglivet och bläddrar genom mina olästa topic. Inser att 1) en topic måste som vanligt vara intressant, men 2) om den är skriven av någon forum-polare är chansen större att jag verkligen läser den. 3) om den är skriven av en störig person läser jag inte DOH! Är det därför du aldrig skriver i mina trådar? 😄
Danny Cort (oregistrerad) Postat 30 maj 2005 Postat 30 maj 2005 I say me no like he goThat why I say to him look who's talking 😄 Precis. Instabilt som fan. Afam-lingvistik. Inget konstigt alls. Ni lyssnar inte på Elephantman heller va?
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 31 maj 2005 Postat 31 maj 2005 ...sitter här nyss hemkommen från kroglivet och bläddrar genom mina olästa topic. Inser att 1) en topic måste som vanligt vara intressant, men 2) om den är skriven av någon forum-polare är chansen större att jag verkligen läser den. 3) om den är skriven av en störig person läser jag inte DOH! Är det därför du aldrig skriver i mina trådar? nejnejnej! nu får du skilja på äpplen och päron! Hacke är hacke. Du är den trevliga, coola hårdrockaren!
Neosus Postat 31 maj 2005 Postat 31 maj 2005 ..och jag är den puckade. Förresten. Varför är det ingen som skriver i mina trådar? Jo för att jag har inga HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAHAHA Fyfan! 😄
Neosus Postat 31 maj 2005 Postat 31 maj 2005 ..och jag är den puckade. Förresten. Varför är det ingen som skriver i mina trådar? Jo för att jag har inga HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAHAHA Fyfan! 😉 Va svamlar jag om? 😄
dede Postat 31 maj 2005 Postat 31 maj 2005 I say me no like he goThat why I say to him look who's talking Precis. Instabilt som fan. Afam-lingvistik. Inget konstigt alls. Ni lyssnar inte på Elephantman heller va? Menar du denna, månne? https://www.studio.se/index.php?showtopic=4188
hackeman Postat 1 juni 2005 Trådstartare Postat 1 juni 2005 ...sitter här nyss hemkommen från kroglivet och bläddrar genom mina olästa topic. Inser att 1) en topic måste som vanligt vara intressant, men 2) om den är skriven av någon forum-polare är chansen större att jag verkligen läser den. 3) om den är skriven av en störig person läser jag inte DOH! Är det därför du aldrig skriver i mina trådar? 😆 nejnejnej! nu får du skilja på äpplen och päron! Hacke är hacke. Du är den trevliga, coola hårdrockaren! Be nice. Annars ser jag till så att Bosse åker ur Hultsfreds fågelklubb.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 1 juni 2005 Postat 1 juni 2005 Be nice. Annars ser jag till så att Bosse åker ur Hultsfreds fågelklubb. Do your worst Han har redan gått ur
hackeman Postat 1 juni 2005 Trådstartare Postat 1 juni 2005 Be nice. Annars ser jag till så att Bosse åker ur Hultsfreds fågelklubb. Do your worst Han har redan gått ur Det var ju synd. Biodlareföreningen då?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.