Anderzoomer Postat 28 maj 2005 Dela Postat 28 maj 2005 Är ny här på forumet och tänkte försöka mig på en presentation. Jag började med musiken ganska sent, inte förrän i gymnasiet tro det eller ej. Köpte min första planka för pengarna man drog in på nåt slött sommarjobb och på den vägen är det. Förutom gitarr så spelar jag även piano, dragspel, munspel, trummor & bas. Sjunga...ja, inte är jag världsbäst på det men jag försöker iallafall. Vad mer roligt kan man berätta...har jobbat som fastighetsskötare & bagare...är just nu vikarierande musiklärare på en högstadieskola...trivs jättebra med det. Musiken är det jag gillar bäst helt enkelt. Vi syns MVH Anderzoomer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 maj 2005 Dela Postat 28 maj 2005 Hej Andres och välkommen hit. Lägg ut en låt i demoforumet så man får höra hur du låter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 maj 2005 Dela Postat 28 maj 2005 Hej och välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 28 maj 2005 Dela Postat 28 maj 2005 Hej hej =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 29 maj 2005 Dela Postat 29 maj 2005 Hej Adde! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 29 maj 2005 Dela Postat 29 maj 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 29 maj 2005 Dela Postat 29 maj 2005 Välklommen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 29 maj 2005 Dela Postat 29 maj 2005 Hej % Hå!!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 29 maj 2005 Dela Postat 29 maj 2005 hejsan 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 29 maj 2005 Dela Postat 29 maj 2005 Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zando Postat 29 maj 2005 Dela Postat 29 maj 2005 Tjenix 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 29 maj 2005 Dela Postat 29 maj 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 29 maj 2005 Dela Postat 29 maj 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 30 maj 2005 Dela Postat 30 maj 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.