Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ah, jo. lite bättre blev det ju faktiskt. Fult som stryk fortfarande iofs. Ingen expert på mänskliga gränssnitt som designat det där.

Postat

Ärligt talat så tror jag att de planerar att uppdatera tills det blir bra igen, men de måste ju börja nånstans. Eller nåt.

Postat

Problemet med den gamla var nog att den låg nere en hel del. Den var rätt okej att använda, men det är möjligt att den var helt uppåt väggarna fel på den tekniska sidan. Rena gissningar från min sida, förresten. 😳

Postat

Jag tycker dom borde ta tillbaka den gamla jag med. Fy fasen för denna osammanhängande obegripliga utröttliga layout!

Postat

Som sagt; 20 spänn på att det bara kommer att bli bättre och bättre ända tills det är bättre än gamla vendolin. 😳

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Som sagt; 20 spänn på att det bara kommer att bli bättre och bättre ända tills det är bättre än gamla vendolin. 😮

Yeah, vi får hoppas på det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.