Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

Paggan Àr en fin minister! SÀrskilt nÀr han spelade en lÄt frÄn street legal med Bob Dylan i riksdags/regeringspolitikernas lÄtlista i somras.

Göran Persson spelade "HelgdagskvĂ€ll vid timmerstugan" av Dan Andersson đŸ˜±

Postat

Oj, stackars alla Death Metal fans. Det hĂ€r kan innebĂ€ra samma nĂ„dastöt för musikstilen som det var för MC-fans nĂ€r Lasse Berghagen tjackade en Harley Davidson.... 😉

Postat
det Àr ju inte utan att man vÀntar pÄ ett motdrag ifrÄn den borgliga sidan.

förslag?

Göran HĂ€gglund i Burzum-tröja? 😉

Postat
förslag?

Reinfeldt kör Gumball 3000 och gör en scarification pÄ bröstet. Sedan provar han suspension i krokar genom ryggen. Med kommentaren: -Det Àr sÄ befriande att testa nya saker

En stilla undran Àr hur liten Leif Àr egentligen, sitta pÄ axlarna pÄ en tjej? Det skall behöva vara en rejÀlt storvuxen tjej om jag skall kunna sitta pÄ hennes axlar.

/Majken

Postat

Kul att se politiker som inte Àr rÀdda för att visa sig pÄ stÀllen/evenemang som kan uppröra andra politiker eller folk pga att de tycker att det Àr opassande för just en politiker. TÀnk om Pagrotsky vÀljer Murder The Government med NOFX pÄ nÀsta regeringslÄtlista! TÀnk om!. Hehe

Postat
Det hĂ€r kan innebĂ€ra samma nĂ„dastöt för musikstilen som det var för MC-fans nĂ€r Lasse Berghagen tjackade en Harley Davidson.... 😳

För att inte tala om Tompa Ledin! 😳

Postat
En stilla undran Àr hur liten Leif Àr egentligen, sitta pÄ axlarna pÄ en tjej? Det skall behöva vara en rejÀlt storvuxen tjej om jag skall kunna sitta pÄ hennes axlar.

Har för mig att han Àr ungefÀr samma storlek som Prince. SÄ han behövde definitivt nÄgon som lyfte upp honom.

Postat
Oj, stackars alla Death Metal fans. Det hĂ€r kan innebĂ€ra samma nĂ„dastöt för musikstilen som det var för MC-fans nĂ€r Lasse Berghagen tjackade en Harley Davidson.... 😉

Eller som nÀr det framkom att Lasse Berghagen och Nicko Mcbrain Àr dödspolare! De brukar ju spela golf tillsammans! Jag menar, vart Àr vÀrlden pÄ vÀg?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.