Lunatik Postat 27 maj 2005 Postat 27 maj 2005 Hehe... skulle bara kolla hur många som läser denna posten... har inget bättre för mig förstår ni...
hegobald Postat 27 maj 2005 Postat 27 maj 2005 Sluta bråka om Jimmy,, Han är min granne.. I varjefall Nu sen jag flyttat till Värmland.. Och till råga på allt.. Hans tjej kommer från andra sidan berget hemma i Lappland.. Jag kommer från Borgasidan och hon från klimpfjällssidan.. det är granngårs dä
Viktor Postat 27 maj 2005 Postat 27 maj 2005 Jag har vart hemma hos hans granne. OCH jag spelar på samma scen som honom om två veckor. 😛🙁😎
Lunatik Postat 27 maj 2005 Trådstartare Postat 27 maj 2005 Sluta bråka om Jimmy,, Han är min granne.. I varjefall Nu sen jag flyttat till Värmland.. Och till råga på allt.. Hans tjej kommer från andra sidan berget hemma i Lappland.. Jag kommer från Borgasidan och hon från klimpfjällssidan.. det är granngårs dä Haha... 😛 Soft... Andra sidan berget?! heh.. nämen okey...lite respekt till dig då... lite...
nurfen Postat 27 maj 2005 Postat 27 maj 2005 Jag satt bredvid Jimmy på tunnelbanan förut och min polares polare var tjejen han skrev "Flickan från det blå" om! 😉
Neosus Postat 27 maj 2005 Postat 27 maj 2005 Sluta bråka om Jimmy,, Han är min granne.. I varjefall Nu sen jag flyttat till Värmland.. Och till råga på allt.. Hans tjej kommer från andra sidan berget hemma i Lappland.. Jag kommer från Borgasidan och hon från klimpfjällssidan.. det är granngårs dä 😉 Aha det var som fasen. Jo jag är släkt med den tjejen...på håll. Tror att farsan är tremänning eller något sådant, med henne.
Neosus Postat 27 maj 2005 Postat 27 maj 2005 Sluta bråka om Jimmy,, Han är min granne.. I varjefall Nu sen jag flyttat till Värmland.. Och till råga på allt.. Hans tjej kommer från andra sidan berget hemma i Lappland.. Jag kommer från Borgasidan och hon från klimpfjällssidan.. det är granngårs dä 😉 Aha det var som fasen. Jo jag är släkt med den tjejen...på håll. Tror att farsan är tremänning eller något sådant, med henne. ...och hennes kusse gick i brorsans klass...
Les Paul Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Äsch.. Nu får ni lägga av. Vem är förresten snubben ni snackar om?
Lunatik Postat 28 maj 2005 Trådstartare Postat 28 maj 2005 Äsch.. Nu får ni lägga av. Vem är förresten snubben ni snackar om? Haha..😉 Jimmy !
Majken Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Kul att ni gillar honom, för jag är Jimmy Jansson /Jimmy
schopin Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Sluta bråka om Jimmy,, Han är min granne.. I varjefall Nu sen jag flyttat till Värmland.. Och till råga på allt.. Hans tjej kommer från andra sidan berget hemma i Lappland.. Jag kommer från Borgasidan och hon från klimpfjällssidan.. det är granngårs dä 😱 Jag har varit i både borgafjäll och klimpfjäll 😛 Fast jag trodde att det bara var folk som hade stugor där, inte att man bodde året runt 😛 Nerrå 😆
Majken Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Majken... Du har längre hår än honom? Nejdå, man ser lite annorlunda ut på TV bara, det vet du väl? /Jimmy
Pico Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Majken... Du har längre hår än honom? Nejdå, man ser lite annorlunda ut på TV bara, det vet du väl? /Jimmy Lägger på några kilon, och tar bort några cm hår? 😱
Linus Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Hehe... skulle bara kolla hur många som läser denna posten... har inget bättre för mig förstår ni... Det som inte kommer fram i din post är väl om du tycker att Jimmy "rockar fett" eller om du bara vill vara en sådär ironisk kille? 😱 Jimmy vet ju iaf hur man håller kontakt med fans! 😆 http://www.lunarstorm.se/fame_jimmy
Lunatik Postat 28 maj 2005 Trådstartare Postat 28 maj 2005 Jimmy vet ju iaf hur man håller kontakt med fans! 😆http://www.lunarstorm.se/fame_jimmy 😱
Pico Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Hehe... skulle bara kolla hur många som läser denna posten... har inget bättre för mig förstår ni... Det som inte kommer fram i din post är väl om du tycker att Jimmy "rockar fett" eller om du bara vill vara en sådär ironisk kille? 😱 Jimmy vet ju iaf hur man håller kontakt med fans! 😆 http://www.lunarstorm.se/fame_jimmy Hmm, han ger ett rätt seriöst Lunar-intryck, eller hur? Är iofs inte allt för bekant med Lunar, men han känns som urtypen för en Lunar-filur.. 😛
Katla (oregistrerad) Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 (redigerat) Jimmy Jansson är ett projekt som finansierats utav Bert Karlsson och Per Gessle. De har klonat Pers röst och komponeringsförmåga. Dessa två egenskaper har de sedan injicerat i en vanlig gymnasiekille. Denne har sedan känt en iver att bli en halvtaskig gitarrist och skriva texter i vilka det rimmas på ord som slutar på "Å". Jimmy Jansson är utsatt för ett grymt experiment. Det värsta av allt är att han kanske inte ens heter Jimmy Jansson... 😮😮😉🙂 Redigerat 28 maj 2005 av equinoxe
Lunatik Postat 28 maj 2005 Trådstartare Postat 28 maj 2005 Jimmy Jansson är ett projekt som finansierats utav Bert Karlsson och Per Gessle. De har klonat Pers röst och komponeringsförmåga. Dessa två egenskaper har de sedan injicerat i en vanlig gymnasiekille. Denne har sedan känt en iver att bli en halvtaskig gitarrist och skriva texter i vilka det rimmas på ord som slutar på "Å".Jimmy Jansson är utsatt för ett grymt experiment. Det värsta av allt är att han kanske inte ens heter Jimmy Jansson... 😮😮😉🙂 HAHAHAHAHa
Lunatik Postat 28 maj 2005 Trådstartare Postat 28 maj 2005 Jimmy vet ju iaf hur man håller kontakt med fans! 🙂 http://www.lunarstorm.se/fame_jimmy Hmm, han ger ett rätt seriöst Lunar-intryck, eller hur? Är iofs inte allt för bekant med Lunar, men han känns som urtypen för en Lunar-filur.. 😮 Släppte en kommentar till han på lunar! (ehm..lånade lillasysters 😉 ) Jag Älskar Dig! skrev jag....
Majken Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 Lägger på några kilon, och tar bort några cm hår? 🙂 Skall jag tolka det som att jag ser smalare ut än Jimmy Jansson? Öh du grabben, då säger jag bara en sak.. Vänta tills du får se mig i verkligheten, du har svåra vanföreställningar 😉 /Majken
Pico Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 (redigerat) LOL, förstod att någon skulle misstolka den posten, medvetet eller omedvetet.. 🙂 Kameran sägs lägga på några kilon, men eftersom du har längre hår som någon sa, måste den även ta bort några cm av just håret? Hmm.. 😉 Om du förstår vad jag menar så säg till, kanske du kan förklara för mig sedan.. 😮 Redigerat 28 maj 2005 av Pico
schopin Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 woho, jimmy och jag är född på samma dag läste jag på hans hemsida. Koolt för honom 😳
Katla (oregistrerad) Postat 28 maj 2005 Postat 28 maj 2005 woho, jimmy och jag är född på samma dag läste jag på hans hemsida. Koolt för honom 😄 Vad coolt! Då är ni nästan släkt!? 🙂
Håkan Ekberg Postat 31 maj 2005 Postat 31 maj 2005 Jimmy Jansson är ett projekt som finansierats utav Bert Karlsson och Per Gessle. De har klonat Pers röst och komponeringsförmåga. Dessa två egenskaper har de sedan injicerat i en vanlig gymnasiekille. Denne har sedan känt en iver att bli en halvtaskig gitarrist och skriva texter i vilka det rimmas på ord som slutar på "Å".Jimmy Jansson är utsatt för ett grymt experiment. Det värsta av allt är att han kanske inte ens heter Jimmy Jansson... 😉😉🙁😆 Var det då han övergick från att sjunga på engelska till att helt och hållet sjunga på svenska the Gessle way? 😛 Håkan
Viktor Postat 5 juni 2005 Postat 5 juni 2005 Nu har jag varit och lirat på samma scen som Jimmy Jansson och minglat med Bert Karlsson. Jag äger nog mest i världen. 8)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.