Twilight_Zound Postat 27 maj 2005 Dela Postat 27 maj 2005 Någon som har några bra länkar till siter som säljer prylar som kanske inte har med musik direkt att göra...? Typ: Kameror -----> Bilar Tillbehör -----> Tillbehör Kan va bra och ha nu när priserna kommer stiga än mer 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 27 maj 2005 Dela Postat 27 maj 2005 Blocket Tradera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 27 maj 2005 Njaaaeee.... Var ju inte riktig så jag mena...Dom är ju mer annons/auktions siter.. Jag menade riktiga butiker som man ser Dustin, Musikbörsen, JAM fast med andra prylar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 maj 2005 Dela Postat 27 maj 2005 Nu har jag ingen aning om vad det finns för nätbutiker men kan ju göra en klurig sökning på Google (nåja klurig vet jag inte om det är men iallafall...) Ta fram nån Lexicon: T.ex. svensk-rysk lexicon och översätt butik. = магазин och sedan sök магазин på Google och du får fram alla ryska butiker.... ...fast jag har iofs jävlit svårt att begripa vad det står 🙂 MEN ändå lixom. 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 maj 2005 Dela Postat 27 maj 2005 ...eller varför inte kroatiska. Google Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 maj 2005 Dela Postat 27 maj 2005 Godisbutik verkar detta vara. http://www.kras.hr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 27 maj 2005 Mmm.. Exakt... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 27 maj 2005 Dela Postat 27 maj 2005 Hm, här är lite: KÖP SKIVOR Sticka/Virka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Les Paul Postat 28 maj 2005 Dela Postat 28 maj 2005 Heh... Är alla fulla idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.