Staley (oregistrerad) Postat 26 maj 2005 Postat 26 maj 2005 (redigerat) [/url] Redigerat 29 juni 2005 av Staley
Stolle Postat 26 maj 2005 Postat 26 maj 2005 Bra musik. Bra sång. Jag hade velat ha lite fetare gitarrljud. Testat att dubba lite mer? Drumkit from hell? Bra jobbat..
Staley (oregistrerad) Postat 26 maj 2005 Postat 26 maj 2005 Bra musik. Bra sång. Jag hade velat ha lite fetare gitarrljud. Testat att dubba lite mer? Drumkit from hell? Bra jobbat.. Tack så mkt! Trummis som lirar även om jag i min hemstudio använder mig av både DFH Superior och C&V. Suveräna program för övrigt. Gitarrljudet kommer från en Pod 2.0. Är dubbat men håller med om att det kunnat vara fetare...
Egghuvud Postat 27 maj 2005 Postat 27 maj 2005 Snyggt och eget. Lite skumt reverb kanske. Det gör att det låter tunnare. Lite essig sång också skulle passa diskant eller lägga på lite deesser. Snygga trummor och snygga gitarrer. Lite väl breda när man lyssnar i lurar, men jag har bara tillgång till mina senheiser här på jobbet. Får köra Det låter som att det blev en dramatisk höjning av volymen på sången vid 2.30 när stämman kommer in på breaket. Låter lite underligt vid nogrann lyssning. Arrangemanget är okej. Lite tjatigt om man itne orkar sätta sig in i texten... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.