Jade (oregistrerad) Postat 20 mars 2004 Postat 20 mars 2004 Hejsan allihopa! Jag har många gånger suttit och läst studio, men det var först idag tanken slog mig att det finns ett tillhörande forum. Håller just nu på med att välja ut en sampler att köpa. Det lutar åt en Akai MPC-1000. Den är tänkt att vara partner med min Access virus indigo II, samt min dator. Yes, som ni ser så är jag en digital tjej! Men det finns fortfarande mycket att lära sig. Jag har fortfarande svårt för att spela in live till datorn och skulle behöva teknisk handledning, för det är jobbigt att sitta och trixa i Cubase pianoroll. Ha det fint, folk! /Jade
Neko Postat 20 mars 2004 Postat 20 mars 2004 (redigerat) Välkommen till forumen! Hoppas att du kommer att ha det bra här! 😉 Råd får du säkerligen 😛 Inom vilken genre jobbar du mest? Redigerat 20 mars 2004 av Neko
Nikke K Postat 20 mars 2004 Postat 20 mars 2004 hej och välkommen! vad sysslar du med för musik då? 😉
patrik Postat 20 mars 2004 Postat 20 mars 2004 Hallo and welcome to forum @ studio.se... Vafalls! Varför har jag för vana att skriva engelska i forum 😉 Ta-taa!
Mattis Postat 20 mars 2004 Postat 20 mars 2004 liczby x przy podstawie a, liczba rzeczywista y równa wykladnikowi potegi.. Vafalls! Varför har jag för vana att tala polska så fort polisen tar mig =D
insolitus Postat 20 mars 2004 Postat 20 mars 2004 liczby x przy podstawie a, liczba rzeczywista y równa wykladnikowipotegi.. Vafalls! Varför har jag för vana att tala polska så fort polisen tar mig =D Tummen upp! 😉 Haha...
Carl_B Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 Hejsan allihopa! Jag har många gånger suttit och läst studio, men det var först idag tanken slog mig att det finns ett tillhörande forum. Håller just nu på med att välja ut en sampler att köpa. Det lutar åt en Akai MPC-1000. Den är tänkt att vara partner med min Access virus indigo II, samt min dator. Yes, som ni ser så är jag en digital tjej! Men det finns fortfarande mycket att lära sig. Jag har fortfarande svårt för att spela in live till datorn och skulle behöva teknisk handledning, för det är jobbigt att sitta och trixa i Cubase pianoroll. Ha det fint, folk! /Jade Tjenare! mycket bra val 😄 btw.. vilken genre är du inom?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.