mickeh Postat 26 maj 2005 Postat 26 maj 2005 Hellö! Behöver auk. gitarrist till mitt eget bröllop (Själva ceremonin, borgerlig och utomhus) nämnda datum. Två sångerskor finnes, men saknas gitarrist..... 😛 Tänkta låtar: Depeche Mode: I feel you (ingång) Peter Le Marc: Ett av de sätt jag åtrår dig på ?: What the world needs now (is love, sweet love, ni vet 😛 ) Kan väl tänka mig att ceremonin blir 20-30 min. totalt max. Har du länk till någon/några låtar där du spelar vore det fint så vi kan lyssna lite. 😄 Önskat pris vore ju också bra att veta. Någon intrersserad?
lavrell Postat 26 maj 2005 Postat 26 maj 2005 Hade gärna gjort det om jag inte hade haft jobb då... Hoppas du hittar någon annan /Micke
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 26 maj 2005 Postat 26 maj 2005 Hade gärna gjort det om jag inte hade haft jobb då... Hoppas du hittar någon annan /Micke Satt precis och räknade ner och väntade på ett takaminsmil skulle dyka upp här. 😛 Du hittar säkert någon snart. Agna med en back stark, vetja.
lavrell Postat 26 maj 2005 Postat 26 maj 2005 Satt precis och räknade ner och väntade på ett takaminsmil skulle dyka upp här. 😄 Det är ju det jag gör bäst 🙂 sen bor jag ju i sthlm så det hade ju varit passande 🙂
mickeh Postat 26 maj 2005 Trådstartare Postat 26 maj 2005 Du hittar säkert någon snart. Agna med en back stark, vetja. Som jag skrev "Önskat pris vore ju också bra att veta.". Om priset är en platta bärs, så... 😄 Är priset ngt annat så är det fritt att ange. 🙂
Stinkey (oregistrerad) Postat 27 maj 2005 Postat 27 maj 2005 Geografin läggr hinder i vägen, jag bor i Malmö, annars inga problem. Hoppas du hittar någon lokal förmåga. Rent statistiskt sett borde ju en hel del forumnissar bo i dina trakter. God jakt!
mickeh Postat 29 maj 2005 Trådstartare Postat 29 maj 2005 Geografin läggr hinder i vägen, jag bor i Malmö, annars inga problem. Hoppas du hittar någon lokal förmåga. Rent statistiskt sett borde ju en hel del forumnissar bo i dina trakter. God jakt! Malmö, trevligt! Bodde själv där i två år... 😄 Lite förvånad över att inte ha fått ngt svar, men nu har det löst sig på annat håll.... Men om det är så att någon vill sätta upp sig på reservlista och i nödfall rycka ut på jour så är det väldigt välkommet det oxå! 😳
tomazopantera Postat 29 maj 2005 Postat 29 maj 2005 coola och otippade låtval.... lycka till med bröllopet...
mickeh Postat 30 maj 2005 Trådstartare Postat 30 maj 2005 coola och otippade låtval.... lycka till med bröllopet... Tack så mycket! 😛 Hemmachefens val mest; själäv har jag sedan den kom -84 föresatt mig att ha Ultravox' "One small day" på både bröllop och begravning, men det tvärvägrade hon..... mitt nästa förslag var Assemblage 23's "Let med be your armour", men det gick inte så bra det heller.... då kom en av sångerskorna med förslaget på DMs låt o det gick hem... 😉 kan nog bli rätt cool på aukustisk gitarr o två sångerskor 😎 Din ikon är förresten tecknad av min första sambo eller ngn av hennes kollegor 😮
base128 (oregistrerad) Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Geografin läggr hinder i vägen, jag bor i Malmö, annars inga problem. Hoppas du hittar någon lokal förmåga. Rent statistiskt sett borde ju en hel del forumnissar bo i dina trakter. God jakt! Malmö, trevligt! Bodde själv där i två år... 😉 Lite förvånad över att inte ha fått ngt svar, men nu har det löst sig på annat håll.... Men om det är så att någon vill sätta upp sig på reservlista och i nödfall rycka ut på jour så är det väldigt välkommet det oxå! 😉 Om du blir intresserad är min polare proffsig gitarrist. Han dyker upp säkert för en mindre slant. Han tycker att det är kul att lira och han kan låtarna. Kontakta mig på dbgatekeeper@yahoo.com isf!! /Mel
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.