Jump to content
Annons

Blir så förbannad...!


Eliasson

Recommended Posts

Alltså, En polis i Lycksele som kränger släpvagnar på fritiden som bisyssla bedöms som "icke lämplig" och "skadar allmänhetens förtroende för polismakten" enligt polismyndigheten och Arbetsmiljödomstolen.

Hur kommer det sig att man inte hört ett knyst om vad arbetsmiljödomstolen tycker om lämplighet och förtroende i Leif Thorsson fallet!?!?!?

och vad tycker allmänheten om att en domare i HD tjackar sex av en ung pojke, inte avgår, och tillåts behålla jobbet? Och en domare som dessutom dömt böter och mildrat straff för sexförbrytare?

vad fan är det som händer?

puuh...ilskan var bara tvungen att komma ut.

Nu känns det lite bättre.

/E

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja, va äre för land vi lever i!?

Minsta lilla felet vi vanliga medelsvenssons gör åker vi i finkan för men när en högre makt gör fel så tystas det ner på ett eller annat vis....

Man har all rätt att vara förbannad. Helt klart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Länge leve Demokratin .... 😉

Om man startar en Namninsamling och KRÄVER hans avgång och lyckas

kanske andra personer i Offentiga tjänster börjar bete sig som VI FÖRVÄNTAR oss att dom ska.

ps. Vi kan ju passa på att KRÄVA att Domaren som dömde avgår i samma veva så slår vi två flugor i samma smäll.

Jä..a klia min rygg , Klia din rygg , Mentalitet i stort sett alla Maktpositioner.

Redigerat av Piccazzo
Link to comment
Dela på andra sajter

Nejmen... Om jag skulle bli forumets svarta får kanske? 😉

Jag tycker inte alls att Leif borde sitta inlåst. "Pojken" han köpte sex av var 20 år gammal och personligen ser jag inte prostitution som ett speciellt allvarligt brott. Om jag ens ser det som ett brott förresten.

Leif är en riktigt snuskgubbe som gillar att ha sex med unga män, ingenting farligt eller förbjudet i det. I hans position och yrke blir det dock tabu och skulle han öppet visa sin läggning skulle han troligtvis förlora trovärdigheten. Alternativet blir att ha sex för pengar lite i skymundan.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

Så länge en lag gäller borde den åtföljas av domare. Hur ser det annars ut i "vanliga" folks ögon? Sen kan man ju alltid disskutera lagars riktighet, men det är ju inte samma ämne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Majken, låt vara att han är en snuskgubbe, men oavsett det har han brutit mot lagen. Skall svensk lag inte gälla domare ("eliten")?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...