Jump to content
Annons

Okej! Har jag blivit blåst!?

Tilly

Recommended Posts

105:- från mig.

Och en fråga: Någon som känner till någon bra GM2-kompatibel DXi softsynth. Har fått tips om Edirol Hypercanvas, men är det någon som vet någon bättre?

Fusk. Jag var oxå inne på att sätta in mer än 50 spänn, men insåg att då skulle jag bara dra igång en kapitalisttävling mellan mig och Danny. Och dig, uppenbarligen. 😉

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 396
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

börnen (oregistrerad)

ok, 50 bucks från mig också... 🙂

Se nu till att du köper en ny synt från nån seriös 😉

Till er alla, från mig...en riktigt god helg!

/K

PS! Puss till dig midori för att du e en sån skön tjej :-*...

......Kram till dig danny för att det innanför ett hårt skal bor en varm kille...

Redigerat av börnen
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Och en fråga: Någon som känner till någon bra GM2-kompatibel DXi softsynth. Har fått tips om Edirol Hypercanvas, men är det någon som vet någon bättre?

Fusk. Jag var oxå inne på att sätta in mer än 50 spänn, men insåg att då skulle jag bara dra igång en kapitalisttävling mellan mig och Danny. Och dig, uppenbarligen. :rolleyes:

Just det Hacke!

& jag leder fortfarande! Du har väl inte glömt vem som tog notan på förra IRL'en?

Dela på andra sajter

PS! Puss till dig midori för att du e en sån skön tjej :-*...

......Kram till dig danny för att det innanför ett hårt skal bor en varm kille...

skön tjej + varm kille.

Låter som a match made in heaven.

Dela på andra sajter

Fusk. Jag var oxå inne på att sätta in mer än 50 spänn, men insåg att då skulle jag bara dra igång en kapitalisttävling mellan mig och Danny. Och dig, uppenbarligen. 😆

Just det Hacke!

& jag leder fortfarande! Du har väl inte glömt vem som tog notan på förra IRL'en?

Klart jag kommer ihåg. Det var oxå fusk. Jag försökte ju kompromissa med att ta notan på nästa ställe, men den nådde fan inte upp. Fusk. Jag ska ge igen, din dj-vel.

Dela på andra sajter

Fusk. Jag var oxå inne på att sätta in mer än 50 spänn, men insåg att då skulle jag bara dra igång en kapitalisttävling mellan mig och Danny. Och dig, uppenbarligen. 😆

Just det Hacke!

Klart jag kommer ihåg. Det var oxå fusk. Jag försökte ju kompromissa med att ta notan på nästa ställe, men den nådde fan inte upp. Fusk. Jag ska ge igen, din dj-vel.

Det ser jag fram emot...

Din jävel.

Dela på andra sajter

Tjena jag satte in 100:-

från: peter12345

(tja vad fan det är ju bara pengar 😆 )

man tackar så otroligt mkt!

Tack alla!

Men nu få ni ge er 😛

Dela på andra sajter

(tja vad fan det är ju bara pengar  😉 )

Tack alla!

Men nu få ni ge er 😉

Äsch, säg inte sådär... du kanske kan börja leva på det här 😄

Det kanske är VI som blivit blåsta av Roha och AndyPandy. Roha hittade på storyn och hans kompanjon AndyPandy föreslog sedan en insamling som vi andra blåögt hakade på. Smart bluff faktiskt. :rolleyes:

Dela på andra sajter

(tja vad fan det är ju bara pengar  😉 )

Tack alla!

Men nu få ni ge er 😛

Äsch, säg inte sådär... du kanske kan börja leva på det här 😉

Det kanske är VI som blivit blåsta av Roha och AndyPandy. Roha hittade på storyn och hans kompanjon AndyPandy föreslog sedan en insamling som vi andra blåögt hakade på. Smart bluff faktiskt. :rolleyes:

😄 Haha... Beck-Hacke, är igång tror jag bestämt 😉

hacke_beck.gif

Dela på andra sajter

RoHa: Jag lider med dig... Men heder åt folket på Studio-Forumet! Att det finns så snälla personer. Jag har inte ett öre kvar förrens den 25:e, men behövs det fortfarande pengar då skall jag definitivt ställa upp för att hjälpa dig att få en ny synth!!

Dela på andra sajter

Gav212 (oregistrerad)

vi vill gärna veta hur det går också med lurendrejaren 😉

har du gjort någon polisanmälan ännu?

Dela på andra sajter

Elvlis (oregistrerad)

Hej!

Jag försökte ta ut 200:- men det gick inte! Wrong code - try again you thief you! sade bankomaten!

Dela på andra sajter

Hej!

Jag försökte ta ut 200:- men det gick inte! Wrong code - try again you thief you! sade bankomaten!

1234 skall det vara 😉

Dela på andra sajter

Hoppla! Jag har inte läst alla 13 sidor med inlägg. Vill bara säja det att jag har handlat mycket och sålt en del till personer jag ej känner via nätet. Dels datorprylar och en gång köpte jag en gitarr, snacka om att jag var nervös att det skulle vara en jädrans sketgitarr. Nog om det, jag brukar göra så här att jag sätter in hälften i förskott och hälften när varan är mottagen. Annars om man handlar mycket eller säljer så kan man ju fixa ett postgirokonto och då får man liksom lösa ut vara på posten.

Eh... det var nog allt. Hoppas du fått synthen nu!

Dela på andra sajter

Det blev 800:- 😮

shit fan det är ju mkt juh 😉

Har sparat dom i min lilla burk hemma 🙂 "synth" står det på den 😉

Tack alla igen! 😎

Dela på andra sajter

850 pix alltså! Inte så illa!

Men vad sägs om att starta en helt ny tråd med rubriken "Insamling till Roha" så kanske det blir ännu mer?

Dela på andra sajter

Haha 🙂

Nej nej, inget mera nu boys 😛

Är jätte nöjd som jag är!

Fan 850 spänn har jag fått från er!

Fan det är juh skit mkt, och jätte snällt!!

Jag har fått ett erbjudande på en Nord Modular G2x på ett ganska bra pris faktiskt.

Är lite smått sugen, men vet inte så mkt om synthen än..

har faktiskt aldrig spelat på en, efter som vi inte har nån bra musik affär i närheten av min stad, dom har inga synthar alls!! Bara massa gitarren 😉

Men ska spela lite på den nästa gång jag är i Göteborg 😛

Är synthen bra för elektronisk musik så som trance?

Eller så funderar jag på om jag ska vänta tills dom släpper Virus TI.

Fast det är ju rätt så mkt pengar, men det är väl inga problem med eran hjälp 🙂

Men ni får absolut inte sätta in några mer pengar nu!

Det räcker som det är redan 😛

Men ni ska ha ett jätte stort tack alla!

Kommer göra en låt till er när jag fått ny synth 😮

Btw, vad tror/tycker ni om syntharna ovan?

Dela på andra sajter

G2X en är inte helt tokig ska jag säga. Och den kan göra så gott som de flesta ljud du kan tänka dig, eftersom det är en modulärsynt i synten... man kan kort och gott säga att du bygger syntar, som du lägger i synten. Så bered dig på att läsa en TJOCK manual. Jag har sett den, och sa huga... Bara innehållsförteckningen är typ 15 sidor... 😆 Den är dock relativt dyr ny fortfarande. Antar att det är ett beggat erbjudande du har fått. Lova oss att inte bli blåst igen. 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.