Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Gitarrist, 23 år och bosatt i Göteborg, söker jämngamla spelkompisar och medlemmar till det nystartade 'Popbandet' (arbetstitel) i stil med Beatles, Yardbirds, Who, Byrds, Kinks, Stones, Raspberries, Zombies, Hermans Hermit's (och Police). 'British Invasion' med andra ord. Spelar du eller sjunger, eller kanske både och, och tycker att detta verkar intressant, hör då gärna av dig. Själv spelar jag gitarr sedan 12 år tillbaka och pluggar för tillfället på GU. Ambitioner, rutin och backline finnes. Mvh / F.

Maila vänligen svar!

hlogga.jpgTylerLogo.gif

Redigerat av Amphibian
  • 2 veckor senare...
Annons
Postat

Jag kan vara intresserad... Spelar mkt 60-tal och gillar beatles... Bor norr om GBG..

Hur seriöst har du tänkt? Vad har du för ambitioner med bandet? Jag har sökt universitet i år, hoppas på att komma in i gbg... men är inte säkert... Annars är jag nog riktigt intresserad.. jag sjunger och spelar gitarr, munspel.. hjälpligt på klaviatur.. (Väldigt hjälpligt)

Fixa en trummis, så kan vi börja lira.... Förresten.. har du någon replokal på G?

Postat

hade varit intresserad! Är dock en för upptagen musiker. Om det behövs folk lite då och då så finns jag alltid i närheten! Gitarrer, orgel osv sköter jag.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.