Jump to content
Annons

Vad tycks  

9 röster

1. 1. Vad tycks

• Skit dålig
      0
    • Så där
      4
    • Bra
      0
    • Riktigt bra
      1

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej tyvärr tycker jag inte att det här fungerar. Det låter riktigt illa. Både inspelning och ljudmässigt. Varken arrangemang, text eller sång håller. Gitarren låter som den är insplelad i en köksgarderob. Kompet är bara platt.

Tyvärr. 🙂

Postat (redigerat)

Jo, lite gött var det. 🙂

Jag tycker att ljuden är dåliga, men idén hade kanske kunnat fungera med ett bättre framförande.

Lite mer variation hade inte skadat. Gräv fram gitarren ur effekterna och lägg till lite nya grejer här och var. Skallran vetefan om den ska vara kvar... 🙂

Edit: Ett "Sådär..." fick det bli, men jag tycker du ska jobba mer med den om du orkar.

Redigerat av Jocke
Postat

Jag tackar för all kritik....är ganksa ny på att använda cubase och finner mest glädje i att spela...som sagt var jag besitter inte färdigheterna att kunna skapa en korrekt ljudbild och spela in på min hemma data så det skall låta proffsigt men grund iden för låten kan man alltid känna och det är interessant att veta om den skall skräpas eller byggas på / MVH

Postat

Nja. När sången kommer in blir den så där, annars tycker jag inte så mycket om den. Ljudmässigt finns en del att jobba med. Jobba på... 😳

Postat

Har gjort en del ändringar....samma låt för de som inte tyckte om den men som sagt va har försökte plocka fram ett litet bättre ljud, lite mindre dist-effekter....är som sagt va alltid tacksam för all kritik och hjälp.....

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Farväl, min Concubine.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.