Eliasson Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 ..., bugar och presenterar mig 😄 Fredrik Eliasson heter jag, 28 bast, Bor i stockholm och är ljudtekniker på ett produktionsbolag som pysslar med radio och tv reklam. Spelar även in en hel del talböcker. Har pluggat ljudteknik i Haparanda på sverigefinska folkhögskolan 1 år och 2 år musikproduktion i Örnsköldsvik. Sitter framför ProTools 6.4.1 dagarna i ända och klipper, mixar och ljudlägger. Blir en hel del studiotid på fritiden också då jag antingen gör egen musik eller gör mixar åt polare och andra band. kommer från Bollnäs i begynnelsen och lirade bas, gitarr och sjöng i ett gäng band. från thrashmetall till indie 😛 Kul att upptäcka ett bra forum för ljud och musikofiler med sjysst stämning och bra folk! ha det! /E
Eliasson Postat 24 maj 2005 Trådstartare Postat 24 maj 2005 (redigerat) tackar! Välkommen! Bekant med grabbarna i Tad Morose och Lefay? jorå...var "assistant engineer" som det så fint heter på SOS plattan och körade på Maleficium 😉 Jobbade lite med "Matters of the dark" också, med Tad. Provsjöng för dom en gång också. Jävlar vad det gick åt helvete! 😆 Nya Morgana Lefay skivan är ju GRYM! Redigerat 24 maj 2005 av Eliasson
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.