Eliasson Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 ..., bugar och presenterar mig đ Fredrik Eliasson heter jag, 28 bast, Bor i stockholm och Ă€r ljudtekniker pĂ„ ett produktionsbolag som pysslar med radio och tv reklam. Spelar Ă€ven in en hel del talböcker. Har pluggat ljudteknik i Haparanda pĂ„ sverigefinska folkhögskolan 1 Ă„r och 2 Ă„r musikproduktion i Ărnsköldsvik. Sitter framför ProTools 6.4.1 dagarna i Ă€nda och klipper, mixar och ljudlĂ€gger. Blir en hel del studiotid pĂ„ fritiden ocksĂ„ dĂ„ jag antingen gör egen musik eller gör mixar Ă„t polare och andra band. kommer frĂ„n BollnĂ€s i begynnelsen och lirade bas, gitarr och sjöng i ett gĂ€ng band. frĂ„n thrashmetall till indie đ Kul att upptĂ€cka ett bra forum för ljud och musikofiler med sjysst stĂ€mning och bra folk! ha det! /E
Eliasson Postat 24 maj 2005 TrĂ„dstartare Postat 24 maj 2005 (redigerat) tackar! VĂ€lkommen! Bekant med grabbarna i Tad Morose och Lefay? jorĂ„...var "assistant engineer" som det sĂ„ fint heter pĂ„ SOS plattan och körade pĂ„ Maleficium đ Jobbade lite med "Matters of the dark" ocksĂ„, med Tad. Provsjöng för dom en gĂ„ng ocksĂ„. JĂ€vlar vad det gick Ă„t helvete! đ Nya Morgana Lefay skivan Ă€r ju GRYM! Redigerat 24 maj 2005 av Eliasson
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.