ticcitocc Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 Death Clinic Blood Clinic SFT-Clinic ( Songs from the clinic ) 🙂 Det gäller bara att komma ifrån klyschorna som blod och liknande 😉
monstret Postat 7 juli 2005 Postat 7 juli 2005 Jag har länge drömt om att ha ett dödsmetallband som heter Morrum, vilket nästan är som min hemby! Jag kommer dock aldrig starta eller joina med nåt sånt band så ni kan få det. 😕 MORRRRRRUM!!!
Thimmie Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Några förslag, seriösa och mindre seriösa förslag. Mest oseriösa tyvärr... 🙂 "cool at school" "a crimson mind" "Lasse-Maja" "Fia-Lisa" "so what?" "Känth" "Änderz orkester" Ärligt, det är sketsvårt... 🙂
nkai Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 (redigerat) Jag har länge drömt om att ha ett dödsmetallband som heter Morrum, vilket nästan är som min hemby! Jag kommer dock aldrig starta eller joina med nåt sånt band så ni kan få det. 🙂MORRRRRRUM!!! Men då ska man ju helst komma från Mörrum också. 🙂 Feskar du möe? 🙂 Redigerat 17 juli 2005 av nkai
hackeman Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Stiff Stallions Homos from Hell Pussies in Pyjamas Backyard Babes Doddery Dudes Egoistic Ejaculation Spumous Sperms ehh... hehe... näää, förlåt. 😲
XeroX_ Postat 20 juli 2005 Postat 20 juli 2005 vet inte men mitt band ska heta Capten Conrad 🙁 (Conrad var en utvecklings störd unge som gick på mitt dagis och slog folk i skallen med sin bastuba)
zutztrutz Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Bandnamn anser jag vara otroligt personligt, och bör komma spontant. Hur kul blir det att svara på frågan "hur kom ni på namnet?" i en intervju när ni blir berömda i hela världen? 🙂 Men, mitt bidrag blir "blasphemetric" Glöm inte att nämna grojn i intervjun om några år nu 🙂
sixties Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Ett namn som kanske kan passa: Where The Sun Don´t Shine kanske lite långt. Annars spelar dödsmetall namn inte så stor roll man ser ju aldrig vad det står på skivorna i allafall. 🙂
The Mr Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 (redigerat) Fäbodjäntorna kan ju vara något för ett gäng svartklädda riktigt "tuffa" killar som headbangar och spelar kass musik... The Mr... 🙂 Redigerat 21 juli 2005 av The Mr
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.