the_Voice Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 Bandet jag sjunger i planerar att byta namn i samband med att nästa demo släpps. Tyvärr har vi kört fast lite i vårt sökande och kan inte enas. Det vore därför kul om någon här på forumet kunde komma med lite passande seriösa förslag! Vi spelar melodisk dödsmetal kan man säga och ni hittar oss på: www.elohimband.com
hammagrella Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 Filthy Ringmaster Of Evil Gravedigger's Crypt of the Haunted Wolfbane Stupid! Stupid! Stupid! Godzilla on Can
ViktorDenStore Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 Nytt förslag: Headless Peoples Headless creatures Eller: Melodic, kort o gott .Viktor
Fredster Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 (redigerat) Godzilla on Can Hahaha...det bästa förslaget! 😄 Om ni inte tar det så kan jag gärna ta det EDIT: glömde skriva mitt förslag. FAT HIPPO FUNERAL Redigerat 24 maj 2005 av Fredster
android Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 🙂 Var den nån som möjligtvis såg det där lilla ordet "seriösa" i frågan....? 😛
polardark Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 Var den nån som möjligtvis såg det där lilla ordet "seriösa" i frågan....? 😛 Ajdå, då gick genast mina förslag "Evil Satanz", "Arne Weise Death Squad", "Sock Puppets of Doom", "Crash Test Bunnies", "Meat Beater" och "Mister Bister" bort. Det där med namn är svårt. 😛
android Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 Var den nån som möjligtvis såg det där lilla ordet "seriösa" i frågan....? 🙂 Ajdå, då gick genast mina förslag "Evil Satanz", "Arne Weise Death Squad", "Sock Puppets of Doom", "Crash Test Bunnies", "Meat Beater" och "Mister Bister" bort. Det där med namn är svårt. 😛 Får jag låna Mister Bister av dig om jag nån gång får för mig att starta ett svenskt depprockband...? 😆
Pluffo Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 "Arne Weise Death Squad" Haha! Best name ever!! Jag säger: Ic ondræde me eac - I also feared
Linus Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 "Arne Weise Death Squad" Haha! Best name ever!! Aldrig! "Stig Ossian Ericsons orkester" är ju fruktansvärt grymmare!
mörn Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 finns det några death metal-namn som är seriösa? och med det klassiska death metal-typsnittet ser man ju ändå inte vad som står.
polardark Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 Får jag låna Mister Bister av dig om jag nån gång får för mig att starta ett svenskt depprockband...? 😎 Heh, jodå.. men då måste ni lova att göra en deppig rock-cover på Sudda Sudda Sudda. 😉
android Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 Får jag låna Mister Bister av dig om jag nån gång får för mig att starta ett svenskt depprockband...? 😉 Heh, jodå.. men då måste ni lova att göra en deppig rock-cover på Sudda Sudda Sudda. 🙂
PunkMackan (oregistrerad) Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 "Triggerhappy family". "Kött, fläsk och renar". "Fader Tords passiva". Dettta är mina förslag Annars är ju "Arne Weise Death Squad" eller "Stig Ossian Ericssons Orkester" riktig fina namn..
Linus Postat 25 maj 2005 Postat 25 maj 2005 Missade ni ordet seriöst??😲 Det gör vi ofta på det här forumet 😕
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 25 maj 2005 Postat 25 maj 2005 Bandnamn: Satans Armé .. och så döper ni första skivan till Arme satan
ViktorDenStore Postat 25 maj 2005 Postat 25 maj 2005 Missade ni ordet seriöst??🙂 Finns det seriösa metalband-namn? 😐
Zando Postat 25 maj 2005 Postat 25 maj 2005 Bandet jag sjunger i planerar att byta namn i samband med att nästa demo släpps. Tyvärr har vi kört fast lite i vårt sökande och kan inte enas. Det vore därför kul om någon här på forumet kunde komma med lite passande seriösa förslag! Vi spelar melodisk dödsmetal kan man säga och ni hittar oss på: www.elohimband.com Ett bra namn: The Voice 😐
Sonnert Postat 25 maj 2005 Postat 25 maj 2005 hallon-grotta maxmaxmaxmax metaliska Melodic Death club
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.