Tranback Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Hejsan! jag har "hängt" här ett tag nu oh ställt massa jobbiga frågor kan jag tänka mig och kommer antagligen fortsätta med det tills jag en dag kanske lär mig nåt om det här. Jag heter Gustav OBS inte MusTafA kalla mig inte det för det är nog det fulaste nicket men jag kom inte på nåt annat(kommer från CS tiden 😛) är 15 år och har spelat gitarr sen jag var 8-9 år ås man får väl hoppas att man lärt sig nåt 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Välkommen, gillar din avatar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Välkommen... trevligt med fler ynglingar 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tranback Postat 22 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 22 maj 2005 Välkommen, gillar din avatar! jahopp tackar tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 YO! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Tjena! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Välkommen. Hur gick det med sångandet sedan? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tranback Postat 22 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 22 maj 2005 Välkommen. Hur gick det med sångandet sedan? 😛 har tyvär inte blivit så mkt inspelningar nu för tiden för jag har hållt på med nya datorn, men nu jävlar nu drar jag igång igen och nu e det punk så då kan man sjunga hur falskt man vill 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Ja, falskt - då kan jag vara med... 😕 (Whälkommen förresten) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Puh! Jag är bara 1 år yngre än dig! 😕 Välkommen förresten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 ...jag har "hängt" här ett tag nu och ställt massa jobbiga frågor... Det är ju därför vi är här...för att ställa jobbiga frågor och dela ut klyftiga svar (i den mån vi kan)...Willkommen. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Välkommen! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 Tjenna Mustafa...Mustafa..Mustafa..Muaahahahahahaha... 😛 ..ehmm..Välkommen hit Gustav 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 23 maj 2005 Dela Postat 23 maj 2005 Willkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.