Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tjena tjena finns det någon snäll som kan hjälpa mig jag har ett litet problem meed motu kortet jag använder cubase och när jag försöker använda alla linje ut så strejkar hela datan vad gör man har testat nya drivisar men inget hjälper konstigt men är väldigt tacksam för svar jag har nämligen ett band som ska komma och spela in i morgon vore bra om det funkade tack tack finns det något annat ljud kort med 8 in 8 ut som är likvärdigt som motu för det låter ju jvligt bra tjo tjo mvh puls studio ps om det finns något band som vill spela in så hör av er har 32 kanaler rullband och ett stort antal bandmickar och mycket annat smått o gott betalning ehhh som du vill eru rätt sorts kille eller tjej blir det i stort sätt gratis skicka gärna demo så kan vi disk ev sammarbete

Annons
Postat

På din fråga vet jag tyvärr inte vad det handlar om för fel. Har du en legal version av Cubase? I sånt fall borde du kunna få hjälp av dom?

Sen ett litet tips bara. Testa att använda punkter så blir det lättare att läsa vad du skriver. 😕

/Micke

Postat

ska göra det ........... 😕

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.