Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har alltid varit väldigt skeptisk till B.C Rich, förutom de Amerikanska modellerna, och deras custom utbud. Har aldrig provat dessa, men de verkar riktigt bra.

Postat

Du borde ta dej tid att prova en Warlock för med tunna strängar så är dom oslagbara sologuror

Postat

Just nu har jag en Washburn RS-980, som funkar helt ok. Har beställt en handgjord J.Nunis gitarr från USA som förhoppningsvis kommer om 2 veckor, det ser jag fram emot.

Postat
Har beställt en handgjord J.Nunis gitarr från USA som förhoppningsvis kommer om 2 veckor, det ser jag fram emot.

Vad går en sådan på för pris?

Postat (redigerat)
Vad går en sådan på för pris?

Mellan 35-40 tusen någonstans. Jag hade turen att bli sponsrad, så jag betalar bara en symbolisk summa för frakten, caset och mickarna. (Runt 5 tusen). Då fick jag välja allting som jag ville ha det, form, träslag, placering, mekanik, material, mickar, dimensioner färg etc. Som "inlägg" i greppbrädan (istället för prickar eller liknande) så ville jag ha den helt ren med min första initial (P) på tolfte band i äkta silver. Kan lägga upp bild på hur guran ser ut än så länge om ni vill?

edit: stavfel.

Redigerat av wicked_s
Postat

Du wicked_s beställ en till mig med 😳😱

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.