JDW Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Hej nu har jag provat att göra om en gammal låt som en symfonisk eller vad ddet nu kan kallas ja jag vet inte säg du lyssna gärna och säg vad du tycker om det http://www.soundclick.com/util/streamM3U.m3u?ID=2444377&q=Hi 🙂
JDW Postat 20 maj 2005 Trådstartare Postat 20 maj 2005 nää tror inte det eller? det e ju ingen Demo bara en test på om jag kunde skriva nått som detta 🙂
ViktorDenStore Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 nää tror inte det eller? det e ju ingen Demo bara en test på om jag kunde skriva nått som detta 🙂 Jo, fast det passar ju ännu mindre in på "Medlemspresentationer" 🙂
JDW Postat 21 maj 2005 Trådstartare Postat 21 maj 2005 nää tror inte det eller? det e ju ingen Demo bara en test på om jag kunde skriva nått som detta 😳 Jo, fast det passar ju ännu mindre in på "Medlemspresentationer" 😉 oki flytta på bara 😠
91:an Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 Jo, visst låter det symfoniskt, men det är dessa ackordmattor under melodin som avslöjar att det inte är skrivet och arrangerat av kompositör av klassiskt snitt.
karl Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 Vad är det för bibliotek du använder??? jag tycker det låter aningen syntetiskt, eller?
JDW Postat 24 maj 2005 Trådstartare Postat 24 maj 2005 Vad är det för bibliotek du använder??? jag tycker det låter aningen syntetiskt, eller? det e Edirol Jag lyssnade lite på din musik Det e ju kanon bra låtar du gör 🙂 gillar din stil och din röst e precis vad jag gillar med mycket inlevelse riktigt jäkla bra "come inside"
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.