deadend (oregistrerad) Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 sjunger och lirar gitarr i Kid Down http://www.kiddown.com radiovänlig emo/rock
frelin Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Sjunger i ett rockband; Wiped Out. www.wipedout.se, Vi kommer från Lund och har numera en egen studio där vi spelar in andra och drar in lite pengar till skulden 😏ECT Records /Oskar
PunkMackan (oregistrerad) Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 (redigerat) www.downandaway.com Punkrock från Askersund är vad som bjuds. Och så gör jag och Henke asskumma teatermusiklåtar som ni en vacker dag kanske kan hitta här rpå forumet. Redigerat 22 maj 2005 av PunkMackan
illvaesen Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 (redigerat) Spelar akustisk/elgitarr samt piano i black (?) bandet "9th Circle" 9th Circle Tror inte vi har sidan uppe just nu dock. En schysst logga kan man finna i alla fall 🙂 /David Redigerat 22 maj 2005 av illvaesen
MorDeth (oregistrerad) Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 Jag spelar bas i metalbandet Ingrained. Tyvärr har vi inga låtar att lägga upp på sidan. Hej hej Jag är låtskrivare/producent och ibland sångare i en grupp som heter WinterSun. .Viktor Ett band med namnet Wintersun finns redan på www.wintermadness.net. Ett finskt metalband.
Wintermute Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 Gadget - men det är nog inget som någon här har hört...
ViktorDenStore Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 Hej hej Jag är låtskrivare/producent och ibland sångare i en grupp som heter WinterSun. .Viktor Ett band med namnet Wintersun finns redan på www.wintermadness.net. Ett finskt metalband. Jo, jag vet... men orka bry sig 😱 Vi visste inte det när vi kom på namnet...
Viktor Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 (redigerat) Jadå, ett prog-symfoniskt projekt som kan höras på insidiator.com Redigerat 23 maj 2005 av Viktor
hammagrella Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 HAMMAGRELLA förstås, men det är ju fan inget band egentligen (www.hammagrella.se) Annars lirar man väl lite covers med olika band när man har tid och nån har tid med en: T ex MARWIN PIKE (högst 5 gig om året) - tunggung typ ACDC, Purple, ZZTop, Primal Scream, Stones, Black Crowes etc. POPWORK (typ 7-15 gig om året) - afterskipåp typ ja ni vet repertoaren; alltifrån Prince, Uggla, ABBA till Stevie Wonder, Doobie Brothers, Marvin Gaye jonejmit....
PunkMackan (oregistrerad) Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 HAMMAGRELLA förstås, Jag gillar ping-pong sing-a-longsong-låten 😆 bra Hammagrella.
Cherrypop (oregistrerad) Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 Sjunger och spelar bas i Bult På gång att spela in ny demo strax... Leker även assistant engineer i Aoura
joachime Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 Gadget - men det är nog inget som någon här har hört... Jorå, det finns alltid någon som har lyssnat! Jag har till exempel hört låtarna som finns med på 'Polargrinder' & 'Swedish Assault'.
rewind Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 Jag spelar i Rewind! Go 70-talsinfluerad rock www.rewindmusic.tk
H H Postat 13 juli 2005 Postat 13 juli 2005 ojdå... Dreadlock Boys Partybandet Smack Cyclotron HoT Band och sen spelar jag som trubadur ibland... + att jag snart ska lanseras som soloartist Peace
Thimmie Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Nix, inget band här inte. Alla bara flyttar ju... Är det någon i trakten Vimmerby, Hultsfred som är sugen att lira lite så hojta! 😉
bergis Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Jag spelar i Mindframe red Blev dessvärre uppsagd från vår replokal igår Så om någon vet någon ledig källare eller nåt med billig hyra i stockholm, helst söderort eller södermalm så säg till!! behöver den från 1á Oktober.
JJRockford Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Spelar gitarr (och skriver låtar) i VII Gates från Halmstad, http://www.sevengates.se Har släppt en skiva (och 3 demo-skivor) såhär långt, och håller som bäst på att spela in den andra, vilket går allt annat än snabbt.
Stolle Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 (redigerat) Spelade i metal bandet Madrigal tills vi lade ner alldeles nyligen. 😄 Annars har jag ett pop/rock/trip hop band ihop med några vänner som heter (parentes). Parentes Spelar även improvisations blues/jazz/funk med några kompisar. Det svåra med band är att hålla uppe allas intresse. Folk flyttar och ballar ur. Ofta sitter man där tillslut att man gör all musik själv. Tråkigt. Redigerat 14 juli 2005 av Stolle
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.