Jump to content
Annons

Spelar ni i band? isåfall vilka?


matsumoto

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ja. blev bara lite nyfiken på om några av er spelar i band eller om det är mestadels soloprojekt etc. här:)

sen är det ju alltid roligt att titta på bandhemsidor också så posta gärna adressen:)

kan ju inleda med mina band!

www.agentapelsin.net

www.harrible.tk

edit: Ge gärna synpunkter också🙂

Redigerat av matsumoto
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bra tajming!

Jag har precis fått upp lite småsaker på vår hemsida: www.newmodernangels.com

Tja, band och band, förresten. Vi är två personer. Men det är ju inget soloprojekt iallafal... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra tajming!

Jag har precis fått upp lite småsaker på vår hemsida: www.newmodernangels.com

Tja, band och band, förresten. Vi är två personer. Men det är ju inget soloprojekt iallafal... 🙂

😎

Intressant stil det där.

Jag misstänker att ni lyssnar på Goldfrapp:)

jag gillade det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lirar i Adversity...ett glatt hiphop band med live instrument och 2 rappare...det e skoj med livehiphop! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Sansprofit.tkglömde posta: Redigerat av Samir
Link to comment
Dela på andra sajter

www.newmodernangels.com

🙂

Intressant stil det där.

Jag misstänker att ni lyssnar på Goldfrapp:)

jag gillade det!

Tack!

Men nej, vi lyssnar inte på Goldfrapp; hörde nån låt för nåt år sedan, men det var inget som fastnade... Får väl kanske kolla upp dom igen..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag spelar inte i något band längre, men har lagt upp lite låtar och lite info om mitt sista band här: http://music.holmerup.biz/Feedback/ - om någon är intresserad...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag e ju en gammal blues gubbe och kommer väl fortsätta lika dant. Har spelat med en jäkla massa här är lite smakprov från en grupp i Halmstad. Earth Blues inspelat i PON studio 2004 men ej riktigt färdig mixat plus att det ska lite andra sologitarrer på.

http://www.bluesplayer.org

Treat your woman och rescue blues hör ni min stämma på.

Link to comment
Dela på andra sajter

www.newmodernangels.com

🙂

Intressant stil det där.

Jag misstänker att ni lyssnar på Goldfrapp:)

jag gillade det!

Tack!

Men nej, vi lyssnar inte på Goldfrapp; hörde nån låt för nåt år sedan, men det var inget som fastnade... Får väl kanske kolla upp dom igen..?

Varsågod!

Jo det borde du göra!🙂

Dom är bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelar i två band och har ett soloprojekt. Det ena bandet är en "enbart över internet"-variant och det andra är ett riktigt. Se länkar i signaturen för mer info. Black and Blue kommer snart ut med debut på Ominous Recordings.

Åh. Domedagsbluesen var cool!

Jag lirar även domedagssynth så det känns bra att det finns fler visionärer:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag spelar i ett band i Borlänge där jag bor!

Namnet är JELL och musiken rock inspirerad från 70-talet med lite alternative countryvibbar med fiol och hammondorgel.

Besök gärna vår hemsida och anmäl er till veckans brev som vi precis börjat med. Mycket instressant läsning även om man inte lyssnar på vår musik.

www.JELL.nu

/Johan Nordin

bandet@jell.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

TAN-GRAM -elektroakustisk countrypopjazz. på hemsidan finns två EPs att tanka hem! www.tan-gram.tk

NAVID MODIRI & GUDARNA -spoken word på svenska till skönt popreggaesväng. aktuella med nytt album alldeles strax! www.navidmodiri.com

GREAT GOOGLY MOOGLY -spelar musik av frank zappa. www.greatgooglymoogly.tk

SWEETSOUND -sweet reggae music

jag sjunger i alla projekten. på min hemsida www.gustavsvedung.com finns lite låtar från mina projekt som inte har någon hemsida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...