Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ja. blev bara lite nyfiken på om några av er spelar i band eller om det är mestadels soloprojekt etc. här:)

sen är det ju alltid roligt att titta på bandhemsidor också så posta gärna adressen:)

kan ju inleda med mina band!

www.agentapelsin.net

www.harrible.tk

edit: Ge gärna synpunkter också🙂

Redigerat av matsumoto
Annons
Postat

Bra tajming!

Jag har precis fått upp lite småsaker på vår hemsida: www.newmodernangels.com

Tja, band och band, förresten. Vi är två personer. Men det är ju inget soloprojekt iallafal... 🙂

Postat
Bra tajming!

Jag har precis fått upp lite småsaker på vår hemsida: www.newmodernangels.com

Tja, band och band, förresten. Vi är två personer. Men det är ju inget soloprojekt iallafal... 🙂

😎

Intressant stil det där.

Jag misstänker att ni lyssnar på Goldfrapp:)

jag gillade det!

Postat

Jag lirar i Adversity...ett glatt hiphop band med live instrument och 2 rappare...det e skoj med livehiphop! 🙂

Postat (redigerat)
Sansprofit.tkglömde posta: Redigerat av Samir
Postat
www.newmodernangels.com

🙂

Intressant stil det där.

jag gillade det!

Tack!

Men nej, vi lyssnar inte på Goldfrapp; hörde nån låt för nåt år sedan, men det var inget som fastnade... Får väl kanske kolla upp dom igen..?

Postat

Ja jag e ju en gammal blues gubbe och kommer väl fortsätta lika dant. Har spelat med en jäkla massa här är lite smakprov från en grupp i Halmstad. Earth Blues inspelat i PON studio 2004 men ej riktigt färdig mixat plus att det ska lite andra sologitarrer på.

http://www.bluesplayer.org

Treat your woman och rescue blues hör ni min stämma på.

Postat

Spelar i FunkOff...FUNKOFF... Är inte så mkt på sidan men ändå 🙂...Vi har en rappare ås å kör vi en blanding av tung/svängig/skön musik. Inget såntär jätte seriös grej som alla här verkar ha 🙂

Postat
www.newmodernangels.com

🙂

Intressant stil det där.

jag gillade det!

Tack!

Men nej, vi lyssnar inte på Goldfrapp; hörde nån låt för nåt år sedan, men det var inget som fastnade... Får väl kanske kolla upp dom igen..?

Varsågod!

Jo det borde du göra!🙂

Dom är bra!

Postat
Spelar i två band och har ett soloprojekt. Det ena bandet är en "enbart över internet"-variant och det andra är ett riktigt. Se länkar i signaturen för mer info. Black and Blue kommer snart ut med debut på Ominous Recordings.

Åh. Domedagsbluesen var cool!

Jag lirar även domedagssynth så det känns bra att det finns fler visionärer:P

Postat

Jag spelar i ett band i Borlänge där jag bor!

Namnet är JELL och musiken rock inspirerad från 70-talet med lite alternative countryvibbar med fiol och hammondorgel.

Besök gärna vår hemsida och anmäl er till veckans brev som vi precis börjat med. Mycket instressant läsning även om man inte lyssnar på vår musik.

www.JELL.nu

/Johan Nordin

bandet@jell.nu

Postat

jag spelar i ett rock-punk-emo-hc band. som inte kan bestämma sig för varken musikstil eller bandnamn 🙂

denton (oregistrerad)
Postat

Är med i ett coverband som heter Close Enuff www.closeenuff.se

Spelar även med i The Ambrosia Projekt som håller på att spela in sån första demo.

Postat
Spelar akustisk gura i Josefin Glenmarks band.

Lite proddade versioner som jag ej medverkar på HÄR

Äre Anders syrra?

Själv spelar jag inte i band men skulle vilja.

Postat

TAN-GRAM -elektroakustisk countrypopjazz. på hemsidan finns två EPs att tanka hem! www.tan-gram.tk

NAVID MODIRI & GUDARNA -spoken word på svenska till skönt popreggaesväng. aktuella med nytt album alldeles strax! www.navidmodiri.com

GREAT GOOGLY MOOGLY -spelar musik av frank zappa. www.greatgooglymoogly.tk

SWEETSOUND -sweet reggae music

jag sjunger i alla projekten. på min hemsida www.gustavsvedung.com finns lite låtar från mina projekt som inte har någon hemsida.

Postat

Hej hej

Jag är låtskrivare/producent och ibland sångare i en grupp som heter WinterSun.

Spelar även trummor i en del grupper på Kulturskolan i Norrköping.

Spelar ibland piano med en klarinettist i gruppen Spectic

Sen blir det ju en del sammarbeten på forumet och med kompisar ibland 😕

.Viktor

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.