matsumoto Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 (redigerat) Ja. blev bara lite nyfiken på om några av er spelar i band eller om det är mestadels soloprojekt etc. här:) sen är det ju alltid roligt att titta på bandhemsidor också så posta gärna adressen:) kan ju inleda med mina band! www.agentapelsin.net www.harrible.tk edit: Ge gärna synpunkter också🙂 Redigerat 20 maj 2005 av matsumoto
android Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Bra tajming! Jag har precis fått upp lite småsaker på vår hemsida: www.newmodernangels.com Tja, band och band, förresten. Vi är två personer. Men det är ju inget soloprojekt iallafal... 🙂
matsumoto Postat 20 maj 2005 Trådstartare Postat 20 maj 2005 Bra tajming! Jag har precis fått upp lite småsaker på vår hemsida: www.newmodernangels.com Tja, band och band, förresten. Vi är två personer. Men det är ju inget soloprojekt iallafal... 🙂 😎 Intressant stil det där. Jag misstänker att ni lyssnar på Goldfrapp:) jag gillade det!
Ken Kängström Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Spelar i bandet Aeonic. Har massor med samarbeten med folk runt om landet. Brojd och jag drar väl ihop något skojj under sommaren va det tänkt desutom.
Samir Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Jag lirar i Adversity...ett glatt hiphop band med live instrument och 2 rappare...det e skoj med livehiphop! 🙂
Samir Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 (redigerat) Sansprofit.tkglömde posta: Redigerat 20 maj 2005 av Samir
android Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 www.newmodernangels.com 🙂 Intressant stil det där. Jag misstänker att ni lyssnar på Goldfrapp:) jag gillade det! Tack! Men nej, vi lyssnar inte på Goldfrapp; hörde nån låt för nåt år sedan, men det var inget som fastnade... Får väl kanske kolla upp dom igen..?
Claes Holmerup Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Jag spelar inte i något band längre, men har lagt upp lite låtar och lite info om mitt sista band här: http://music.holmerup.biz/Feedback/ - om någon är intresserad...
herwhisper Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Sjunger och spelar i Her Whisper Våran debut platta är på G. Den borde dyka upp i hyllorna efter sommaren!
Diwic Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Band...njäe, men jag är pianist i en gospelkör, Gospel Joy. // David
Svedsko-b3 Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Ja jag e ju en gammal blues gubbe och kommer väl fortsätta lika dant. Har spelat med en jäkla massa här är lite smakprov från en grupp i Halmstad. Earth Blues inspelat i PON studio 2004 men ej riktigt färdig mixat plus att det ska lite andra sologitarrer på. http://www.bluesplayer.org Treat your woman och rescue blues hör ni min stämma på.
Pazo Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Spelar i FunkOff...FUNKOFF... Är inte så mkt på sidan men ändå 🙂...Vi har en rappare ås å kör vi en blanding av tung/svängig/skön musik. Inget såntär jätte seriös grej som alla här verkar ha 🙂
matsumoto Postat 20 maj 2005 Trådstartare Postat 20 maj 2005 www.newmodernangels.com 🙂 Intressant stil det där. Jag misstänker att ni lyssnar på Goldfrapp:) jag gillade det! Tack! Men nej, vi lyssnar inte på Goldfrapp; hörde nån låt för nåt år sedan, men det var inget som fastnade... Får väl kanske kolla upp dom igen..? Varsågod! Jo det borde du göra!🙂 Dom är bra!
djonas Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Spelar sedan 2 månader tillbaka i Culloden. 🙂 Vankas snart en första spelning. 🙂 Mvh / djonas
matsumoto Postat 20 maj 2005 Trådstartare Postat 20 maj 2005 Spelar i två band och har ett soloprojekt. Det ena bandet är en "enbart över internet"-variant och det andra är ett riktigt. Se länkar i signaturen för mer info. Black and Blue kommer snart ut med debut på Ominous Recordings. Åh. Domedagsbluesen var cool! Jag lirar även domedagssynth så det känns bra att det finns fler visionärer:P
Musiker Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Jag spelar i ett band i Borlänge där jag bor! Namnet är JELL och musiken rock inspirerad från 70-talet med lite alternative countryvibbar med fiol och hammondorgel. Besök gärna vår hemsida och anmäl er till veckans brev som vi precis börjat med. Mycket instressant läsning även om man inte lyssnar på vår musik. www.JELL.nu /Johan Nordin bandet@jell.nu
Pazo Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 e det nåt fel på å va seriös?? Neeee....de e ju de man ska vara 🙂...
jonasekman Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Counterplot www.counterplot.se Radiovänlig rock....ny grym demo kommer inom kort 🙂 /Jonas
punkrockdude Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Jag spelar i ett melodiskt punkband som heter Damn Sunday Drivers där Tuben här på forumet nyligen gått med i.
browno Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 jag spelar i ett rock-punk-emo-hc band. som inte kan bestämma sig för varken musikstil eller bandnamn 🙂
denton (oregistrerad) Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Är med i ett coverband som heter Close Enuff www.closeenuff.se Spelar även med i The Ambrosia Projekt som håller på att spela in sån första demo.
lavrell Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Spelar akustisk gura i Josefin Glenmarks band. Lite proddade versioner som jag ej medverkar på HÄR
Neosus Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Spelar akustisk gura i Josefin Glenmarks band. Lite proddade versioner som jag ej medverkar på HÄR Äre Anders syrra? Själv spelar jag inte i band men skulle vilja.
blouis Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 TAN-GRAM -elektroakustisk countrypopjazz. på hemsidan finns två EPs att tanka hem! www.tan-gram.tk NAVID MODIRI & GUDARNA -spoken word på svenska till skönt popreggaesväng. aktuella med nytt album alldeles strax! www.navidmodiri.com GREAT GOOGLY MOOGLY -spelar musik av frank zappa. www.greatgooglymoogly.tk SWEETSOUND -sweet reggae music jag sjunger i alla projekten. på min hemsida www.gustavsvedung.com finns lite låtar från mina projekt som inte har någon hemsida.
ViktorDenStore Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Hej hej Jag är låtskrivare/producent och ibland sångare i en grupp som heter WinterSun. Spelar även trummor i en del grupper på Kulturskolan i Norrköping. Spelar ibland piano med en klarinettist i gruppen Spectic Sen blir det ju en del sammarbeten på forumet och med kompisar ibland 😕 .Viktor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.