MJInc Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 LÅTNAMN: Jarresque ARTIST/GRUPP: Micke Jonsson GENRE: elektronisk synth LÅTLÄNGD: 2:00 KOMPOSITÖR: MJ PRODUCENT: MJ EV. MEDVERKANDE: MJ INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 / 192kbps STORLKEK: 2.8 Mb STATUS: demo LÅTLÄNK1: Your browser does not support the HTML5 audio tag Hittade ett skönt ljud i Reaktor 5 som tillsammans med Absynth 3 och Atmosphere blev denna lilla Jarre prolog. Håll till godo. //Micke...
Egghuvud Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Det låter väl som man trodde att det skulle låta ungefär. Ingenting särskillt sådär. Lyssnar nog hellre på Jarre då... Tror inte du kommer att vinna någon grammy för denna. kanske skulle det gå att utveckla lite? 🙁
MJInc Postat 20 maj 2005 Trådstartare Postat 20 maj 2005 Det låter väl som man trodde att det skulle låta ungefär. Precis det jag var ute efter. Verkar som jag lyckades ur din betraktningssynpunkt. 🙂 Lyssnar nog hellre på Jarre då... Tycker jag du ska göra! 🙁 Tror jag ska ta och lyssna lite jag med... 😎 Tror inte du kommer att vinna någon grammy för denna. Är ett ögonblicksverk utan nått mål att vinna nån utmärkelse. //Micke....
Egghuvud Postat 20 maj 2005 Postat 20 maj 2005 Bara för att vara tydlig så var det inte jag som buade, jag röstade blankt.. Det var inte dåligt... 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.