Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Jag röstar för Behinger i det här fallet! 🙂

Kör hårt dawg

Postat

Den dag du vill koppla in en kompressor, MÅSTE du ha insert!

=> koppla in kompressor = phonic

bättre eq = behringer

Usch, hatar att välja, överlåter därför detta till dig... 😉

Postat (redigerat)
Den dag du vill koppla in en kompressor, MÅSTE du ha insert!

Nej, men det underlättar. Om mixern saknar insert-jack kan du koppla in ev kompressor mellan mixerns utgång och ljudkortets ingång istället.

Edit: Vem har hört talas om en ixer?

Redigerat av joachime
Postat

Jag har själv en Behringer Eurorack UB1202, tycker inte det är nå fel alls på den för det priset man får den...helt klart ett värt köp...

Postat (redigerat)
aj då.

missade att behringern också har insert. eller det är väl det ratten är för längst upp vid line in-hålet?

Den ser inte ut att ha någon Insert: http://www.behringerdownload.de/UB-Mixer_/...1_SVE_Rev_B.pdf .

Insert är inte en ratt, utan i de flesta fall ett stereo-telejack. 🙂

Ratten du ser är Gain, som gör att man kan anpassa ingången till signalkällan...

Redigerat av Claes
Postat

Snyggt Grahn! 😐

Kanske vore dags för ett länkindex här på forumet snart för all praktisk information vi forumbeökare hittar här och där på Internet. Vissa ostrukturerade försök har ju gjorts men inget lättöverskådligt direkt.

Postat
Snyggt Grahn!  😐

Kanske vore dags för ett länkindex här på forumet snart för all praktisk information vi forumbeökare hittar här och där på Internet. Vissa ostrukturerade försök har ju gjorts men inget lättöverskådligt direkt.

Absolut!!

Jag har slarvat bort min innehållsförteckning till internet, så en överskådlig samling länkar hade varit fenomenal!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.