Franke Postat 19 maj 2005 Postat 19 maj 2005 LÅTNAMN: Walk of life ARTIST/GRUPP: Frank Schmidt GENRE: Nostalgipop LÅTLÄNGD: 3.21 KOMPOSITÖR: Frank Schmidt PRODUCENT: Frank Schmidt INSPELNINGSÅR: 2002 FORMAT: Mp 3 STORLEK: 2 Mb STATUS: i stort färdig demo... LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tankar om låt, prod. och text mottages med glädje. Kom ihåg; musiken är för dig.
Stolle Postat 19 maj 2005 Postat 19 maj 2005 Kan inte rösta eller ha åsikter om låten då detta inte alls är min musiksmak. Alldeles för smörigt, åt dansbands/country hållet för mig. Dock så låter det väldigt proffsigt arrangerat. Ljuden låter lite för mycket general MIDI keyboard för min smak. Hade det vart bättre ljud så hade det nog låtit riktigt proffsigt med tanke på de snygga arrangemangen. Låter ändå som om du vet vad du sysslar med.
VacUm Postat 19 maj 2005 Postat 19 maj 2005 BRA: kul låt! Skitbra sång tyckte jag. Verserna blir lite halvtråkiga i längden, men det skyller jag på arret. Hur har du distat sången? Låter otroligt skönt vintage. DÅLIGT: Otroligt tråkigt arr. Byt ut blåsljudet, programmera om (och byt ljud) trummorna. Låna in en bra gitarrist och bassist så är det en 5a. Vägrar rösta eftersom detta borde bara en 5a, men det är det inte just nu; en 3a på sin höjd... 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.