Jump to content
Annons

Gallup  

4 röster

1. 1. Gallup

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      1
    • 4
      3
    • 5
      0

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Walk of life

ARTIST/GRUPP: Frank Schmidt

GENRE: Nostalgipop

LÅTLÄNGD: 3.21

KOMPOSITÖR: Frank Schmidt

PRODUCENT: Frank Schmidt

INSPELNINGSÅR: 2002

FORMAT: Mp 3

STORLEK: 2 Mb

STATUS: i stort färdig demo...

LÅTLÄNK:

Tankar om låt, prod. och text mottages med glädje. Kom ihåg; musiken är för dig.

Annons
Postat

Kan inte rösta eller ha åsikter om låten då detta inte alls är min musiksmak. Alldeles för smörigt, åt dansbands/country hållet för mig.

Dock så låter det väldigt proffsigt arrangerat. Ljuden låter lite för mycket general MIDI keyboard för min smak. Hade det vart bättre ljud så hade det nog låtit riktigt proffsigt med tanke på de snygga arrangemangen.

Låter ändå som om du vet vad du sysslar med.

Postat

BRA:

kul låt! Skitbra sång tyckte jag. Verserna blir lite halvtråkiga i längden, men det skyller jag på arret. Hur har du distat sången? Låter otroligt skönt vintage.

DÅLIGT:

Otroligt tråkigt arr. Byt ut blåsljudet, programmera om (och byt ljud) trummorna. Låna in en bra gitarrist och bassist så är det en 5a.

Vägrar rösta eftersom detta borde bara en 5a, men det är det inte just nu; en 3a på sin höjd... 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.