moshisushi Postat 19 maj 2005 Dela Postat 19 maj 2005 Är det bara jag som tycker att Reason 3 funkar lite dåligt med Mboxen? Känns som att buffern inte räcker till riktigt, även om man kör 23ms.. Interna ljudkortet funkar fint, och där kan man ju ha lite längre buffer om man vill. Kör iBook G4 1,2 Ghz/768mb ram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 19 maj 2005 Dela Postat 19 maj 2005 vet inte om jag är rätt man att dömma men borde inte denna ligga under reason eller hårdvara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moshisushi Postat 19 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 19 maj 2005 Öh wtf.. jag postade den i Reason-forumet.. 100% säker Hur flyttar man trådar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 19 maj 2005 Dela Postat 19 maj 2005 Öh wtf.. jag postade den i Reason-forumet.. 100% säker Hur flyttar man trådar? det är bara admin / moderators som kan flytta trådar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 maj 2005 Dela Postat 19 maj 2005 Städade i tråden och la den i rätt forum. MVH // Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
farfar Postat 19 maj 2005 Dela Postat 19 maj 2005 kan det ha något o göra med din klockfrekvens kanske jag kör den på 2.6Ghz och det fungerar perfect Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moshisushi Postat 19 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 19 maj 2005 Det tror jag inte.. Använder ju bara runt 10% CPU och har ändå problem. Dessutom är det jättestabilt om jag kör via interna ljudkortet med samma buffer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.