Jump to content
Annons

Glad nyhet ifrån telia i brevlådan


ThomasJ

Recommended Posts

Fick hem erbjudande om att byta från telia 8mbit till 24mbit till samma pris som jag redan har:)

det tackar vi för och hoppas att det skall funka bra! men man vet ju aldrig med felia 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Fint erbjudande...

Ditt gamla pris på 8mbit var 449 sek, och nu vill de erbjuda dig 24mbit för samma pris?

De telia inte talat om för dig är att både 8mbit och 24mbit kostat 449 sek i flera månader... + att de alldeles för någon dag sedan sänkte priserna på alla sina bredband....

ta det lite lugnt med kritiken bara, jag jobbar åt telia än så länge 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att det mesta kan gå snett med Telia, här sjabblade dom ner en hel station, pga att dom sätte in fel kort i en abbonent, kortslöt hela jävla stationen 🙂 Men ja telia är väl hyfsat annars, ska också grejja 24Mbit när jag får erbjudandet

Link to comment
Dela på andra sajter

Till mig ringde Bredbandbolaget nyligen 🙂

Och sa att dom fixar byte från Telia, bjuder på anslutningskostnaden, lånar ut ADSL modem och bytet ska ske på en och samma dag.. Också 24 MBit, har för mig att det var för 399 kr/månad.. Har länge tänkt uppgradera då jag kör på 512 kbit just nu, men aldrig fått tummen ur, så jag slog till 😄

Sen får vi väl se om dom fixar allt som dom ska också 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Till mig ringde Bredbandbolaget nyligen 🙂

Och sa att dom fixar byte från Telia, bjuder på anslutningskostnaden, lånar ut ADSL modem och bytet ska ske på en och samma dag.. Också 24 MBit, har för mig att det var för 399 kr/månad.. Har länge tänkt uppgradera då jag kör på 512 kbit just nu, men aldrig fått tummen ur, så jag slog till 😄

Sen får vi väl se om dom fixar allt som dom ska också 🙂

men hur funkar det om man redan har abonemang i ett visst antal månader?

Link to comment
Dela på andra sajter

men hur funkar det om man redan har abonemang i ett visst antal månader?

Då blir det lite problem... Jag har ju haft mitt i flera år, så bindningstiden är över för min del. Det går ändå att byta till Bredbandsbolaget, men bytet sker inte förrän din bindningstid är slut i så fall, så då hade jag kört vidare på Telia ett tag till.

Det händer ju rätt mycket hela tiden på bredbandsfronten känns det som, så känns onödigt att binda upp sig om det är långt fram i tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...