Linus Postat 19 maj 2005 Postat 19 maj 2005 http://www.webbforum.com/goranpersson/ Hahaha! 😆 Tänk vad som går att åstadkomma med lite ljudredigering 😆
musik (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Postat 21 maj 2005 Hej! Farliga grejer. Jag fick upp ett varningsmeddelande!! Fick ni det också? 🙂 :musik
Neosus Postat 21 maj 2005 Postat 21 maj 2005 Hej! Farliga grejer. Jag fick upp ett varningsmeddelande!! Fick ni det också? 😛 :musik Jo det kan bero på att du har en Göran P Popup Killer installerad i din dator. Det har jag iallafall.... 😉
Linus Postat 21 maj 2005 Trådstartare Postat 21 maj 2005 (redigerat) Vad nu? Jag får inga popups! Varken med Firefox eller IE. 😉 Min favvo är en halvminut in i "Partiets Politik" 😉 Och jag kan försäkra er en sak. Det blir en hård strid. 67 års krig. Och alla som påstår motsatsen... dör! Ehm, jaa... Jag tycker att detta Göran-är-stolt-mys-jaa är som trumvirvel med cymbal efter det där hotfulla. 😛 Redigerat 21 maj 2005 av vectro
Neosus Postat 21 maj 2005 Postat 21 maj 2005 Hahah! Jag skojjade om det där om göranp-popupkiller om ni undrar... 😉😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.