Jump to content
Annons

Radio Partille


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Var rattar man in Radio Partille? Så nära Partille (plats utanför Gbg) som möjligt eller kan man få in det från centrala Göteborg, från Stockholm eller Lund? Kanske är det en Internetradiostation som bara avlyssnas vid datorn? Eller kanske både via vanlig transistorradio och via Internet? Någon som vet? Har inte nått de ansvariga där ännu.

Väntar med spänning på ett program i juni.

😲

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har en lärarkollega som ansvarar för en serie program om 60-talsmusik på denna station. Jag, som bara bor knappt tre mil från Partille, kan inte få in deras signal. Har nu glömt både frekvens och hemsideadress. Googla, för nåt år sedan hade de en hemsida!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag vet inte exakt vad kanalen heter. Jag googlade och såg en som hette Radio Partille och en som hette Partille Radio Gold, en annan 88 MHz Partille. Det kanske är ord för samma sak? Saken är den att det ska va en liveinspelning där, undrar om det är det som kallas "Artist", repriserna verkar gå mellan 02.00-03.00 på nätterna till torsdag.

Får väl veta mer snart...och kontaktar dem via hemsidan...

😮

Dags bege sig till musikaffär'n/:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...