Debree Postat 1 juni 2005 Postat 1 juni 2005 (redigerat) Måste säga att det är väldigt fina pojkar och flickor här på forumet! Trevligt att se era ansikten! 🙂 Här kommer mina bidrag: Hm, här kommer länkar istället: 01.jpg 02.jpg Jag för några år sedan, respektive för några veckor sen när mina dreads åkte (på gott och ont). Kan ju säga att min studentmössa inte längre passar... 😉 edit: Hehe, nu funkar det, my bad..! 🙂 Redigerat 1 juni 2005 av Debree
Duende Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Se Avatar Ingvar Oldsberg?!?! 😄😛😉😄 Hur lägger jag upp en stor bild då?
Linus Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Posta bilder! Posta bilder! Mera bilder åt folket! Ja! Ropen skalla, Roffe-bilder till alla!
Midori Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Måste säga att det är väldigt fina pojkar och flickor här på forumet! Trevligt att se era ansikten! 🙂 Här kommer mina bidrag: Hm, här kommer länkar istället: 01.jpg 02.jpg Jag för några år sedan, respektive för några veckor sen när mina dreads åkte (på gott och ont). Kan ju säga att min studentmössa inte längre passar... 😳 edit: Hehe, nu funkar det, my bad..! 🙂 gillar kort nummer tvååå...jätte fiint...nice som fan 😆
Duende Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 😆 hur fan gör man nu då? Säg inte att man måste ha en egen hemsida och skit
Debree Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Tack Midori (trots att jag inte förstår om du var ironisk med smileyn..) 😳 Jag gillar dina kort också, väldigt niceiga 😆
brojd Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 (redigerat) Tack Midori (trots att jag inte förstår om du var ironisk med smileyn..) 😛 Jag gillar dina kort också, väldigt niceiga 😉 Första forumromansen på g? 🥰 😆 Edit --> Insåg att inlägget såg lite idiotiskt ut, menmen jag har aldrig utgett mig för att vara smart. Redigerat 2 juni 2005 av brojd
Zando Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Tack Midori (trots att jag inte förstår om du var ironisk med smileyn..) 😛 Jag gillar dina kort också, väldigt niceiga 😉 Första forumromansen på g? 🥰 Det var min första tanke ochså 😄😆
Linus Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 det här börjar likna lunarstorm. Det här forumet har alltid varit som ett community.... Jag förstår inte att nån blir förvånad? 😆
Midori Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 (redigerat) Tack Midori (trots att jag inte förstår om du var ironisk med smileyn..) 😎 Jag gillar dina kort också, väldigt niceiga 🙂 Det var absolut inget ironiskt i det jag skrev, det kom direkt ifrån hjärtat...Gillar ditt ansikte...jääte fiint =)) tycker nästan att du passar bäst utan dreads faktiskt...riktigt sööt det är vad du är =) Redigerat 2 juni 2005 av Midori
Debree Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Så länge jag har varit här så har forumet varit en enda stor myshörna, så som sagt, inget nytt under solen.. 🙂 Och till Midori: 😄 msn kanske? börjar kanske bli lite ot nu... 😆😄
Max Levin Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 (redigerat) 😄 hur fan gör man nu då? Säg inte att man måste ha en egen hemsida och skit Du kan väl ta silentwhisper eller nåt? Redigerat 2 juni 2005 av Max Levin
Midori Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 (redigerat) Så länge jag har varit här så har forumet varit en enda stor myshörna, så som sagt, inget nytt under solen.. 🙂 Och till Midori: 😄 msn kanske? börjar kanske bli lite ot nu... 😆 😄 why not.. Edit: Tog bort min mailadress...Så kan inte nån adda mig på msn..Vill ni ha min msn får ni fråga helt enkelt....undrar ni varför jag gjort så här får ni Pm: a mig! Redigerat 8 juni 2005 av Midori
Neosus Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 ...jag brukar ställa upp och spela på bröllop bl.a............. 😄😄🙂
börnen (oregistrerad) Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 😳😱😠 Gud vad jag älskar romanser, skit i MSN och fortsätt här vetja 😠
Majken Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Första forumromansen på g? Inte alls, Nattvaktaren var väldigt förtjust i nästan alla. Annars brukar jag och Neko ha intima samtal om syntesmetoder och videospelsmusik. /Majken
Shadows Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Första forumromansen på g? Inte alls, Nattvaktaren var väldigt förtjust i nästan alla. Annars brukar jag och Neko ha intima samtal om syntesmetoder och videospelsmusik. /Majken Gud vad gay ni är.
mead Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Förra sommarn fick vi tag på en kamera och vi kände oss helt enkelt tvingade att posa: (jag i mitten) Samt ha en livlöshetstävling: Följt av goda mazariner:
Duende Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 (redigerat) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/PICT0199.JPG Nytt försök 😳 Redigerat 3 juni 2005 av Duende
hackeman Postat 4 juni 2005 Postat 4 juni 2005 (redigerat) Första forumromansen på g? Inte alls, Nattvaktaren var väldigt förtjust i nästan alla. Annars brukar jag och Neko ha intima samtal om syntesmetoder och videospelsmusik. /Majken Hallå! Danny har raggat upp Charlie här (eller om det var vice versa). För övrigt var det förvånandsvärt mycket ulkandes nördar här i slutet av tråden.... edit: och för det femtiotrettonde så vill jag se msn-loggar från Midori och Debrees första e-date publicerade här på forumet! 🙂 Redigerat 4 juni 2005 av hackeman
börnen (oregistrerad) Postat 4 juni 2005 Postat 4 juni 2005 (redigerat) 😲 😛 😄Gud vad jag älskar romanser, skit i MSN och fortsätt här vetja 🥰 Fast jag tycker fortfarande att dom ska strunta i MSN 😎 edit: stavfel Redigerat 4 juni 2005 av börnen
börnen (oregistrerad) Postat 4 juni 2005 Postat 4 juni 2005 Första forumromansen på g? Inte alls, Nattvaktaren var väldigt förtjust i nästan alla. Annars brukar jag och Neko ha intima samtal om syntesmetoder och videospelsmusik. /Majken Gud vad gay ni är. säger bara en sak: Daaaaaaaaaaaaaaaaaaariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Midori Postat 4 juni 2005 Postat 4 juni 2005 haha är ni nyfikna på vårat msn snack...det var juh trevligt 😉 ..
Recommended Posts