Overkill Postat 30 april 2007 Postat 30 april 2007 Är ju nyklippt och allt (eller åtminstone så var jag det när kortet togs):
Overkill Postat 30 april 2007 Postat 30 april 2007 Och nej; det är inte mitt normala ansiktsuttryck 😳
Addepadde (oregistrerad) Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Sluta fjanta er,töntar. Skicka en äkta bild om ni ska svara på denna fråga, o ej en massa tönterier som det nu verkar vara. Jag är inte på denna sajt för att ragga. Gå på dejtingsajterna om ni vill impa på brudarna/killarna. För fan! Music matters...
Pazo Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Sluta fjanta er,töntar.Skicka en äkta bild om ni ska svara på denna fråga, o ej en massa tönterier som det nu verkar vara. Jag är inte på denna sajt för att ragga. Gå på dejtingsajterna om ni vill impa på brudarna/killarna. För fan! Music matters... Varför kollar du i tråden då? 😄
lavrell Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 (redigerat) Sluta fjanta er,töntar.Skicka en äkta bild om ni ska svara på denna fråga, o ej en massa tönterier som det nu verkar vara. Jag är inte på denna sajt för att ragga. Gå på dejtingsajterna om ni vill impa på brudarna/killarna. För fan! Music matters... Hahaha! Ungefär som att alla killar här vill imponera på ALLA tjejer som finns i det här forumet 😄 Roligaste det här året! 😄 EDIT: vad sägs om: "studio.spraydate.com" ? Ljudnörd söker liksinnad tjej? 😄 haha! BTW så såg jag mitt livs första kvinnliga roddare för 3 dagar sen 😄 Nä nu ä jag bara full efter 14 timmars personalfest i Åre så skit ner er! Redigerat 1 maj 2007 av lavrell
Umemagnus Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 (redigerat) 😄😄😄 Hörru, addepadde... Skicka då upp ett foto för att visa hur det SKA se ut Redigerat 1 maj 2007 av Umemagnus
Overkill Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Sluta fjanta er,töntar.Skicka en äkta bild om ni ska svara på denna fråga, o ej en massa tönterier som det nu verkar vara. Jag är inte på denna sajt för att ragga. Gå på dejtingsajterna om ni vill impa på brudarna/killarna. För fan! Music matters... Haha 😄 Vilka brudar? 😄
Ken Kängström Postat 1 maj 2007 Trådstartare Postat 1 maj 2007 Sluta fjanta er,töntar.Skicka en äkta bild om ni ska svara på denna fråga, o ej en massa tönterier som det nu verkar vara. Jag är inte på denna sajt för att ragga. Gå på dejtingsajterna om ni vill impa på brudarna/killarna. För fan! Music matters... Är du seriös?
Larsson Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 vem hade kunnat tro att ni var så här tjusiga!! 😏 då vill man ju inte vara sämmre..får väl bjuda på lite bild!! Moi: http://www.speedyshare.com/992311642.html på scen: http://www.speedyshare.com/918272122.html ursäkta dåliga länkar..har tyvvär inget eget server utrymme att tillgå!! 😆
darkhaze Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 Färgat håret...så jag uppdaterar min bild. 😏
Wahl (oregistrerad) Postat 16 september 2007 Postat 16 september 2007 Det här är jag idag. 🙂 Jag är inte gay men du kan fan inte ha svårt att få brudar. Förövrigt. Ta upclose pictures på din tatueringar. Ska själv skaffa en relativt stor en så jag är nyfiken av mig. XD Här är en ett par månader gammal bild. Får ta en ny snart som ser mindre mongo ut. Nästa vecka när man är nyklippt och har nya kläder kanske. XD
Wendelay Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Bild från min blogg Hej där ☺️ Väldigt allvarlig så min vän tvingade till sig foto! puss
Lonian Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 (redigerat) Redigerat 27 september 2007 av Lonian
Steinb Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 (redigerat) Såhär ser jag ut: http://gnarp.se/rock/Home.wmv Det är alltså en liten amatörvideo jag gjorde till senaste låten "Home". Mitt första försök till videoeditering, och skräp till kamera - men det var skoj iaf! Det är alltså jag (Steinberg) som är den lönnfete gitarristen. Hon som sjunger är Åsa ( "Wetter" här på forumet). Den glasögonprydde herren som agerar producent heter Daniel och är inte medlem. Ännu... :-) Redigerat 27 september 2007 av Steinberg
lord_von_bagge Postat 7 oktober 2007 Postat 7 oktober 2007 Så här ser jag ut då 😠 Hittar ingen bild på datorn med Fruity Loops igång "/
sixties Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 (redigerat) här är en bild på mig, om någon är intresserad. min avatar bild är inte jag utan en av medlemmarna i The Gruesomes. Redigerat 20 januari 2008 av sixties
saverman Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Kommer inte ihåg om jag har postat här eller inte... But enjoy! Är mörkhårig numera men funderar på det blonda igen nu till våren.
darkhaze Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Kommer inte ihåg om jag har postat här eller inte... But enjoy! Är mörkhårig numera men funderar på det blonda igen nu till våren. Du ser bra ut vilket som. 😉
saverman Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Du ser bra ut vilket som. 😉 Åh, hoppsan. Man tackar! 🙂
Ludgo-Pelle Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Hm.....de flesta bilderna går inte att se då de bara visar en ruta med kryss i. Och att högeklicka och sedan välja VISA BILD fungerar inte heller. Hälsningar: Ludgo-Pelle
IDF Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Hm.....de flesta bilderna går inte att se då de bara visar en ruta med kryss i. Och att högeklicka och sedan välja VISA BILD fungerar inte heller. Hälsningar: Ludgo-Pelle har nog att med att tråden är gammal, och de flesta lagt upp bilder på temporära ställen..
jarlo Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Här är jag när jag sitter i köksfönstret med guran. Det är skönt, om vädret tillåter. Fast man får ont i röven efter ett tag. 😉 Faaan vad jag blev sugen på sommar när jag såg den bilden!
Recommended Posts