Pazo Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 (redigerat) Bild på mig vid trummorna mina 😕 EDIT: Kom på att de inte vara mina trummor... Redigerat 23 maj 2005 av Pazo
ChrioN Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Här är det vackra kortet...Sååå Det får bära eller brista 😛 😕
Pico Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 (redigerat) Här är det vackra kortet...Sååå Det får bära eller brista 🙂 Inte varje dag en member postar sådana här bilder här. And yach, you're right, det är ett vackert kort. Om du ber snällt så kan jag ordna ett jag med.. 😛 Dock kör jag utan BH! 😕 Redigerat 23 maj 2005 av Pico
saverman Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Jag nekar inte till att den här tråden har medfört en vacker utsikt, men börjar det inte spåra ur lite nu? 😏
Neosus Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Jag nekar inte till att den här tråden har medfört en vacker utsikt, men börjar det inte spåra ur lite nu? 😏 Nja. Men vänta bara tills jag lägger upp ett fotografi. Då jämrarns ska ni få se. 😄
Pico Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Jag nekar inte till att den här tråden har medfört en vacker utsikt, men börjar det inte spåra ur lite nu? 😏 Vacker utsikt + mindre vackra gossar = oundviklig urspårning.
Midori Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Hacke du tycker allt är som lunar 😄 Man kan nästan tro att du kanske gillar Lunar lite.. Jag gillar Helgon och myspace, och till sist detta forum... grejjjt 😏
hammagrella Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Blek å bakis i julas. Vad säger jag? "Gomorron? Jag som inte ens gått och lagt mig!" eller "Ursäkta, går den här bussen till Kårböle?" eller "Hej hej, hej på dej Monika!"
nurfen Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Den här tråden har en bismak av Lunar... BISMAK?! 😏 Snart lägger jag fan upp en spännisbild på mej!
Shadows Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Den här tråden har en bismak av Lunar... BISMAK?! 😏 Snart lägger jag fan upp en spännisbild på mej! Kan du inte göra det? 😄
Haunted-Mansion Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Det är ju en komplimang att fråga efter mer bilder. Get the (picture) Sen varför skulle det vara löjligt för? 😏 Iofs så är jag ninja också ! 😄 NEJE! Det är jag som är ninja här 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 Ok! 😱 Vi har tydligen mycket gemensamt, båda heter Marcus och är ninjas 😱 Det finns bara ett sätt att lösa det! ---Ninja battle--- 😱 - 😱 - 😱 - Möt mig i "Sacred Ancestor Forest" nästa fullmåne så kommer det bli en riktig Clash of the ninja titans. Ps. Glöm inte dina kaststjärnor ds ---End of message--- Only a true NINJA (dvs jag) can defeat a ninja 😱
Pluffo Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Mycket snack och lite verkstad. Kom igen nu. Fastnar ni inte på bild eller?
hackeman Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Hacke du tycker allt är som lunar 😱Man kan nästan tro att du kanske gillar Lunar lite.. Faktiskt. Egentligen är jag Pro på Lunar. Ärligt... du ÄR söt, men det hade du varit utan att porrposera. 🙂
ThomasJ Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 Rockfart är forumets lilla diamant.. Nästan rent av snyggast på forumet.. Strax efter hacke med sina mördar brillor:D
ThomasJ Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 bara för jag e så snäll så bjuder jag på yttligare en bild... Denna dock ca 1år gammal o på den tiden hadde jag mindre hår...
hackeman Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 (redigerat) Blek å bakis i julas.Vad säger jag? "Gomorron? Jag som inte ens gått och lagt mig!" eller "Ursäkta, går den här bussen till Kårböle?" eller "Hej hej, hej på dej Monika!" Jag tycker helt klart att Hammagrella ser skönast ut av oss alla! 😱 Det där är förresten samma bild som vi använde på vårt StudioNÖRD cd-omslag: Hela omslaget finns i högpplösning här och låten finns här. edit: för att veta vem som är vem av veteranerna på bilden MÅSTE ni ladda ner resten av cd-omslaget... 🙂 edit2: fel av mig... det var inte alls samma bild... eller? hamma? Redigerat 22 maj 2005 av hackeman
hackeman Postat 22 maj 2005 Postat 22 maj 2005 (redigerat) Den här tråden har en bismak av Lunar... BISMAK?! 😱 Snart lägger jag fan upp en spännisbild på mej! Ey... är du bi? edit: eller hur menar du? 🙂 Redigerat 23 maj 2005 av hackeman
robertus Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 Snart har vi sötingar till ett helt nätbaserat pojkband 😛 ...ska se om jag hittar något respektabelt kort.. 😎 😄 så får det bli. Jag ser nästan ut som min avatar. Bilden är lite gammal dock. Ska försöka se om jag hittar ngt nyare.
robertus Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 Detta är jag dååå.. Kul med en tjej här på forumet 😄 Bra bild förresten 😛
Majken Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 En gammal bild får det väl bli. Ni som vill veta hur jag ser ut nu får helt enkelt läsa tidningen. Några har förresten sett den, men det får bli en liten repris. Åhhhh så jag saknar mitt skägg 😛 /Majken
Shadows Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 Hacke du tycker allt är som lunar 😛Man kan nästan tro att du kanske gillar Lunar lite.. Faktiskt. Egentligen är jag Pro på Lunar. *Förvåning* *Förtvivlan* *Ångest* *Förnekelse* *Misstro* Bög...?
hackeman Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 Hacke du tycker allt är som lunar 😛Man kan nästan tro att du kanske gillar Lunar lite.. Faktiskt. Egentligen är jag Pro på Lunar. *Förvåning* *Förtvivlan* *Ångest* *Förnekelse* *Misstro* Bög...? Sugen?
brojd Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 😆 😲 Tror inte Lunatic är medveten om att det verkligen är Hwagang på bilderna... eller så gillar han inte vad han ser. 🙂
android Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 ...eller så föröker han låta bli att titta på bilderna (tittar nedåt), men ögonen dras hela tiden (uppåt) mot bilden.... 😱
Recommended Posts