Biorno (oregistrerad) Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 vad sitter du på? Ett kassaskåp? 😄 Det är en inte helt billig stol... men snygg är den,
Crownfield Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Kan inte vara sämre ju.. Så är ssccchnygg är jag (nästan) jämt.
ztevie Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Kan inte vara sämre ju.. Så är ssccchnygg är jag (nästan) jämt. Rosa kepa... Och den där gesten känner jag igen..?? Just det!! Du är med i Army Of Lovers, va? 😉
Crownfield Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Rosa kepa... Och den där gesten känner jag igen..?? Just det!! Du är med i Army Of Lovers, va? F-n, och jag som trodde jag kunde vara anonym här inne... 😉
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Några gamla "bilder" på mig man kanske kan lägga upp 😕
ViktorDenStore Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Några gamla "bilder" på mig man kanske kan lägga upp 😆 😕😱
tordA Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Granhis oj, tappat barren så här efter jul 😉 eller var det nå'n som Grahn-russka-de om dig 😆
Neosus Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Granhisoj, tappat barren så här efter jul 😎 eller var det nå'n som Grahn-russka-de om dig 😆 😉😆😆
Thimmie Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Granhisoj, tappat barren så här efter jul 😆 eller var det nå'n som Grahn-russka-de om dig 🙂 😛 Jösses! 😉
Thimmie Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Rosa kepa... Och den där gesten känner jag igen..?? Just det!! Du är med i Army Of Lovers, va? F-n, och jag som trodde jag kunde vara anonym här inne... 😆 Man är aldrig anonym. 🙂
Danabacken Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Granhisoj, tappat barren så här efter jul 😆 eller var det nå'n som Grahn-russka-de om dig 🙂 😛
Crownfield Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Rosa kepa... Och den där gesten känner jag igen..?? Just det!! Du är med i Army Of Lovers, va? F-n, och jag som trodde jag kunde vara anonym här inne... Man är aldrig anonym. 😛 Som det gamla kinesiska ordspråket lyder: sk-t också!
Katla (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här är jag och min homeboy ute och glider. Vi lyssnar på 2pac och ska dricka folköl på en fet fest. Middleclass gangstas!
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här är jag och min homeboy ute och glider. Vi lyssnar på 2pac och ska dricka folköl på en fet fest. Middleclass gangstas! 🥰😄
Thimmie Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här är jag och min homeboy ute och glider. Vi lyssnar på 2pac och ska dricka folköl på en fet fest. Middleclass gangstas! Hehe... så sött. 🙂
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här är jag och min homeboy ute och glider. Vi lyssnar på 2pac och ska dricka folköl på en fet fest. Middleclass gangstas! Fett me respekt 😆😱
Danabacken Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här är jag och min homeboy ute och glider. Vi lyssnar på 2pac och ska dricka folköl på en fet fest. Middleclass gangstas! 😠😄
Thimmie Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Här är jag och min homeboy ute och glider. Vi lyssnar på 2pac och ska dricka folköl på en fet fest. Middleclass gangstas! Fett me respekt 😉😛 Jag gillar verkligen att "mössan" och tröjan är samma sorts tyg. 😆
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Här är jag och min homeboy ute och glider. Vi lyssnar på 2pac och ska dricka folköl på en fet fest. Middleclass gangstas! Fett me respekt 😉 ;) Jag gillar verkligen att "mössan" och tröjan är samma sorts tyg. 😆 Ah, det är verkligen pricken över i:et 😛😉
Thimmie Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Här är jag och min homeboy ute och glider. Vi lyssnar på 2pac och ska dricka folköl på en fet fest. Middleclass gangstas! Fett me respekt 😎😄 Jag gillar verkligen att "mössan" och tröjan är samma sorts tyg. 🙁 Ah, det är verkligen pricken över i:et 😆😉 hehe... 😆 ps. undra vad de tycker om att vi småmobbar dem? 😉
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Här är jag och min homeboy ute och glider. Vi lyssnar på 2pac och ska dricka folköl på en fet fest. Middleclass gangstas! Fett me respekt 😎😄 Jag gillar verkligen att "mössan" och tröjan är samma sorts tyg. 😛 Ah, det är verkligen pricken över i:et 😄😉 hehe... 🙂 ps. undra vad de tycker om att vi småmobbar dem? 😱 Vadå... är bilden på riktigt? 😉😛
Joel B Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 om ni kollar URL:en till bilden så ser ni att den är från en skämtsida... 😱 Jag längst till vänster... 😉
Thimmie Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 om ni kollar URL:en till bilden så ser ni att den är från en skämtsida... 😄 Ah... där ser man! 🙂
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 om ni kollar URL:en till bilden så ser ni att den är från en skämtsida... 😄 Jo... det va därför jag blev lite osäker 🙂
Thimmie Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 om ni kollar URL:en till bilden så ser ni att den är från en skämtsida... 😄 Jo... det va därför jag blev lite osäker 🙂 Jaja, det går bra att vara efterklok. 😄
Recommended Posts