ViktorDenStore Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 (redigerat) Fasen vad jag längtar efter sommar nu då... 😉 Du är inte ensam på den punkten kan jag tala om... EDIT: Oj va OT det blev nu 😄 Redigerat 31 december 2005 av ViktorDenStore
Pazo Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Fasen vad jag längtar efter sommar nu då... 😉 Du är inte ensam på den punkten kan jag tala om... EDIT: Oj va OT det blev nu 😄 Jag fyller 20 då! 😉 SÖSTÄMET Here i come!!! 😛 :P
Majken Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Här är en bild från i somras när jag provfilmade för rollen som Gollum. Tydligen var jag lite sent ute då alla tre sagan om ringen filmerna redan var gjorda. Jaja, Peter Jackson lovade att höra av sig om han nånsin skall göra Ringaren I Notre Dame. http://www.majken.se/images/gollum.jpg Lägg märke till den realistiskt blekfeta hyn och de osmakliga axelhåren. Hollywoods bästa animatörer är chanslösa mot mig, haha! /Majken
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Kan bjuda på en lite mer uppdaterad bild än den/dom (?) som jag tidigare postat här.
Danabacken Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Här är en bild från i somras när jag provfilmade för rollen som Gollum. Tydligen var jag lite sent ute då alla tre sagan om ringen filmerna redan var gjorda. Jaja, Peter Jackson lovade att höra av sig om han nånsin skall göra Ringaren I Notre Dame. http://www.majken.se/images/gollum.jpg Lägg märke till den realistiskt blekfeta hyn och de osmakliga axelhåren. Hollywoods bästa animatörer är chanslösa mot mig, haha! /Majken hihi! Är det kallt? 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Hollywoods bästa animatörer är chanslösa mot mig, haha! /Majken Men var det inte dig dom försökte efterlikna när dom skapade gollum? Jag tyckte dom lyckades ganska bra!
Danabacken Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Hollywoods bästa animatörer är chanslösa mot mig, haha! /Majken Men var det inte dig dom försökte efterlikna när dom skapade gollum? Jag tyckte dom lyckades ganska bra! *asgarvar*
Fnykis Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Här är ja! 🙂 ehm... inte tjejen altså. 😎 Jag har inte lust att läsa Hur gammal är du danabacken?
ViktorDenStore Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Här är ja! 🙂 ehm... inte tjejen altså. 😎 Jag har inte lust att läsa Hur gammal är du danabacken? född 1989...
Danabacken Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 (redigerat) Här är ja! 🙂 ehm... inte tjejen altså. 😎 Jag har inte lust att läsa Hur gammal är du danabacken? 16 🙂 Men där var ja 15 🙂 Hur gammal trodde du ja va? 😎 Redigerat 1 januari 2006 av Danabacken
MusicGene Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Här är ja! 🙂 ehm... inte tjejen altså. 😛 Jag har inte lust att läsa Hur gammal är du danabacken? 16 🙂 Men där var ja 15 😄 Hur gammal trodde du ja va? 😄 jag trodde att du var yngre än 15 eller äldre än 55.
Danabacken Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 (redigerat) Här är ja! 🙂 ehm... inte tjejen altså. 😄 Jag har inte lust att läsa Hur gammal är du danabacken? 16 🙂 Men där var ja 15 😄 Hur gammal trodde du ja va? 🙂 jag trodde att du var yngre än 15 eller äldre än 55. 😛 Redigerat 3 januari 2006 av Danabacken
Thimmie Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Här är en nytagen bild på mig. Jag klippte bort de andra bandmedlemmarna... 🙂
Thimmie Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 har ingen ball bild 🙂 Måste det vara en ball bild? Det visste inte jag - shit! 😄
ztevie Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Jag tog av mig stöveln en solig dag i somras, givetvis hade någon en kamera framme... Det gör jag inte om... 🙂
Thimmie Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 🙂 slå mig inte... Jo, slå, slå, han har varit en bad boy! 😉
Danabacken Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 🙂 slå mig inte... Jo, slå, slå, han har varit en bad boy! 🙂 Har ja'? Men jag som skrev så postitivt om din låt 😉
lavrell Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Här är en nytagen bild på mig. Jag klippte bort de andra bandmedlemmarna... 🙂 Lite Idol-Sebastian över dig på den där 😉
Myrli Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 (redigerat) Här är jag tidigt på morgonen. 06:47 har inte gått och lagt mig än och vad gör man när man inte kan sova? Jo man plöjer igenom en massa trådar på studio forumet.. //Anders Redigerat 4 januari 2006 av Myrli
FredrikMikaelsson Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 En skön bild frugan tog på mig på Thailandresan över jul.
Thimmie Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Här är en nytagen bild på mig. Jag klippte bort de andra bandmedlemmarna... 😎 Lite Idol-Sebastian över dig på den där 😳 Hahaha! Jaså? Eftersom att bilden togs innan jag visste hur han såg ut och eftersom att jag är äldre så är det Idol-Sebastian som är lite som jag. Så det så! 😳
Recommended Posts