Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Sådär kan Marcus se ut när han är onykter och bevakar något han ännu inte förstått sig på:

Bild 1

Sådär kan Marcus se ut när han omedvetet gör konstiga miner på kort:

Bild 2

Sådär kan Marcus se ut när han är riktigt aponykter:

Bild 3

Sådär kan Marcus se ut när han blir ombedd att le jättemycket (vilket han inte alls är bra på):

Bild 4

Så gullig han är våran lilla Marcus 😕

Annons
  • Svar 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Katla (oregistrerad)
Postat
Bert_Karlsson.jpg

Jag e en riktig milf!!! 😎

MILF? 😲 Mothers I'd Like to Fuck!!? Förklara... 😄

Postat
Hobbit...?

jag är med i The Shires Olympic Swimming team. bilden togs precis innan OS i Aten förra året, så det är därför som jag har rakat fötterna för att få mindre vattenmotstånd.

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Du ser äldre ut än vad du är Marcus  😕

tycker jag med! Blev extremt förvånad när jag fick reda på att han var ett år yngre än mig...liksom!

Yeah, I get that alot 🙂🙂🙂

Man kan dra nytta av det ibland 😄

Postat
Du ser äldre ut än vad du är Marcus  😕

tycker jag med! Blev extremt förvånad när jag fick reda på att han var ett år yngre än mig...liksom!

Yeah, I get that alot 🙂🙂🙂

...och i andra fall kan man inte dra nytta av det, som när man upptäcker att ens ålder gör att bussremsor plötsligt är helt okristligt dyra. Tänk om man skulle kunna styra hur gammal man ser ut att vara, vad praktiskt det skulle vara.

Postat
Bert_Karlsson.jpg

Jag e en riktig milf!!! 😎

MILF? 🙂 Mothers I'd Like to Fuck!!? Förklara... 😕

oooopps...pinsamt 🙂

trodde ordet gällde snygga gamlingar överhuvudtaget 🙂

Men du måste man väl ändå kunna kalla mig DILF då.. Daddy I´d Like to Fuck! Eller 😄

Katla (oregistrerad)
Postat
oooopps...pinsamt 😆

trodde ordet gällde snygga gamlingar överhuvudtaget :rolleyes:

Men du måste man väl ändå kunna kalla mig DILF då.. Daddy I´d Like to Fuck! Eller 🙂

Nja. Jag vet inte om jag vill kalla dig det. Men vill andra göra det lovar jag att inte stå i vägen. 😠

Postat (redigerat)
Jag diggar ditt smile, Pazo! 😄

Vad är det med mitt smile nu då? 😕

Inget illa menat, kompizz! Ja menar att jag gillar ditt smile! 😉

Redigerat av Danabacken
denton (oregistrerad)
Postat

såg att min gamla var borta så jag slänger in en ny

andreas%20coop%202.JPG

Postat

Oj, första gången jag såg denna tråden (aningen efter som vanligt 😕 ). Jag skall inte vara sämre och slänger upp en bild tagen någon gång i juni i år.

mrj_pic.jpg

Postat
oooopps...pinsamt 😆

trodde ordet gällde snygga gamlingar överhuvudtaget 😏

Men du måste man väl ändå kunna kalla mig DILF då.. Daddy I´d Like to Fuck! Eller 😉

Nja. Jag vet inte om jag vill kalla dig det. Men vill andra göra det lovar jag att inte stå i vägen. 😛

🙁

ser jag så illa ut?

🙁

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Du ser äldre ut än vad du är Marcus  😉

Yeah, I get that alot 😉😉🙂

...och i andra fall kan man inte dra nytta av det, som när man upptäcker att ens ålder gör att bussremsor plötsligt är helt okristligt dyra. Tänk om man skulle kunna styra hur gammal man ser ut att vara, vad praktiskt det skulle vara.

Här i stan åker skolungdomar buss gratis 😄

Postat
Du ser äldre ut än vad du är Marcus  🙂

Yeah, I get that alot 😱😄🙂

Man kan dra nytta av det ibland 😎

Här i stan åker skolungdomar buss gratis 🙂

😄 Va? Var *** bor du?

Postat
såg att min gamla var borta så jag slänger in en ny

andreas%20coop%202.JPG

JAG SPELAR OCKSÅ TRUMMOR! 😱

Eller var det han vid basen du mena? 🙂

Postat

Okej då, dags att uppdatera med dagens bilder (måste ju få visa min skärm också...). Vill passa på att säga skål på er också (whisky ÄR gott!)!

Skrm2.jpg

Allvskl.jpg

Postat
Okej då, dags att uppdatera med dagens bilder (måste ju få visa min skärm också...). Vill passa på att säga skål på er också (whisky ÄR gott!)!

Skrm2.jpg

Allvskl.jpg

haha! Ser allt att det är jag som skymtar i skärmen där! 🥰

WHISKEY!! julli-ivrig.gif

Postat

Skrm2.jpg

Allvskl.jpg

haha! Ser allt att det är jag som skymtar i skärmen där! 🥰

WHISKEY!! julli-ivrig.gif

Jag med 🥰

Postat

Kolla inlägget ovanför mina bilder bara.....

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.