ViktorDenStore Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Sådär kan Marcus se ut när han är onykter och bevakar något han ännu inte förstått sig på:Bild 1 Sådär kan Marcus se ut när han omedvetet gör konstiga miner på kort: Bild 2 Sådär kan Marcus se ut när han är riktigt aponykter: Bild 3 Sådär kan Marcus se ut när han blir ombedd att le jättemycket (vilket han inte alls är bra på): Bild 4 Så gullig han är våran lilla Marcus 😕
Pazo Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Du ser äldre ut än vad du är Marcus tycker jag med! Blev extremt förvånad när jag fick reda på att han var ett år yngre än mig...liksom! Han ser ju inte yngre ut än mig....
Katla (oregistrerad) Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Jag e en riktig milf!!! 😎 MILF? 😲 Mothers I'd Like to Fuck!!? Förklara... 😄
Michael Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Hobbit...? jag är med i The Shires Olympic Swimming team. bilden togs precis innan OS i Aten förra året, så det är därför som jag har rakat fötterna för att få mindre vattenmotstånd.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Du ser äldre ut än vad du är Marcus 😕 tycker jag med! Blev extremt förvånad när jag fick reda på att han var ett år yngre än mig...liksom! Yeah, I get that alot 🙂🙂🙂 Man kan dra nytta av det ibland 😄
mornel Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Du ser äldre ut än vad du är Marcus 😕 tycker jag med! Blev extremt förvånad när jag fick reda på att han var ett år yngre än mig...liksom! Yeah, I get that alot 🙂🙂🙂 Man kan dra nytta av det ibland 😄 ...och i andra fall kan man inte dra nytta av det, som när man upptäcker att ens ålder gör att bussremsor plötsligt är helt okristligt dyra. Tänk om man skulle kunna styra hur gammal man ser ut att vara, vad praktiskt det skulle vara.
The Edge Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Jag e en riktig milf!!! 😎 MILF? 🙂 Mothers I'd Like to Fuck!!? Förklara... 😕 oooopps...pinsamt 🙂 trodde ordet gällde snygga gamlingar överhuvudtaget 🙂 Men du måste man väl ändå kunna kalla mig DILF då.. Daddy I´d Like to Fuck! Eller 😄
The Edge Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Cool frilla, Pazo! Sån har jag med. 😕 WOW, är det Disco Stu från the simpsons?
Pazo Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Jag diggar ditt smile, Pazo! 😆 Vad är det med mitt smile nu då?
Katla (oregistrerad) Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 oooopps...pinsamt 😆 trodde ordet gällde snygga gamlingar överhuvudtaget Men du måste man väl ändå kunna kalla mig DILF då.. Daddy I´d Like to Fuck! Eller 🙂 Nja. Jag vet inte om jag vill kalla dig det. Men vill andra göra det lovar jag att inte stå i vägen. 😠
Danabacken Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 (redigerat) Jag diggar ditt smile, Pazo! 😄 Vad är det med mitt smile nu då? 😕 Inget illa menat, kompizz! Ja menar att jag gillar ditt smile! 😉 Redigerat 17 september 2005 av Danabacken
denton (oregistrerad) Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 såg att min gamla var borta så jag slänger in en ny
Nisse Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Oj, första gången jag såg denna tråden (aningen efter som vanligt 😕 ). Jag skall inte vara sämre och slänger upp en bild tagen någon gång i juni i år.
The Edge Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 oooopps...pinsamt 😆 trodde ordet gällde snygga gamlingar överhuvudtaget 😏 Men du måste man väl ändå kunna kalla mig DILF då.. Daddy I´d Like to Fuck! Eller 😉 Nja. Jag vet inte om jag vill kalla dig det. Men vill andra göra det lovar jag att inte stå i vägen. 😛 🙁 ser jag så illa ut? 🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Du ser äldre ut än vad du är Marcus 😉 tycker jag med! Blev extremt förvånad när jag fick reda på att han var ett år yngre än mig...liksom! Yeah, I get that alot 😉😉🙂 Man kan dra nytta av det ibland 😄 ...och i andra fall kan man inte dra nytta av det, som när man upptäcker att ens ålder gör att bussremsor plötsligt är helt okristligt dyra. Tänk om man skulle kunna styra hur gammal man ser ut att vara, vad praktiskt det skulle vara. Här i stan åker skolungdomar buss gratis 😄
ViktorDenStore Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Du ser äldre ut än vad du är Marcus 🙂 tycker jag med! Blev extremt förvånad när jag fick reda på att han var ett år yngre än mig...liksom! Yeah, I get that alot 😱😄🙂 Man kan dra nytta av det ibland 😎 ...och i andra fall kan man inte dra nytta av det, som när man upptäcker att ens ålder gör att bussremsor plötsligt är helt okristligt dyra. Tänk om man skulle kunna styra hur gammal man ser ut att vara, vad praktiskt det skulle vara. Här i stan åker skolungdomar buss gratis 🙂 😄 Va? Var *** bor du?
Fnykis Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 såg att min gamla var borta så jag slänger in en ny JAG SPELAR OCKSÅ TRUMMOR! 😱 Eller var det han vid basen du mena? 🙂
Pazo Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Jag diggar ditt smile, Pazo! 😄 Vad är det med mitt smile nu då? 🙂 Inget illa menat, kompizz! Ja menar att jag gillar ditt smile! 😱 Jag tänkte inge illa kompizz!! Kramizz! 😄
Per_a_55 Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Okej då, dags att uppdatera med dagens bilder (måste ju få visa min skärm också...). Vill passa på att säga skål på er också (whisky ÄR gott!)!
Pazo Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Okej då, dags att uppdatera med dagens bilder (måste ju få visa min skärm också...). Vill passa på att säga skål på er också (whisky ÄR gott!)! haha! Ser allt att det är jag som skymtar i skärmen där! 🥰 WHISKEY!!
ViktorDenStore Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Okej då, dags att uppdatera med dagens bilder (måste ju få visa min skärm också...). Vill passa på att säga skål på er också (whisky ÄR gott!)! haha! Ser allt att det är jag som skymtar i skärmen där! 🥰 WHISKEY!! Jag med 🥰
Ken Kängström Postat 20 september 2005 Trådstartare Postat 20 september 2005 Vem är då jokern längst ner? 😳
ViktorDenStore Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Vem är då jokern längst ner? 😆 Hans... 😳 Tror jag...
ViktorDenStore Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Vem är då jokern längst ner? 😆 Hans... 😳 Tror jag... Eller inte kanske...
Per_a_55 Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Kolla inlägget ovanför mina bilder bara.....
Recommended Posts