android Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Jag har några riktigt snygga bilder på mig i digitalkameran, men ni får klara er utan dem eftersom jag inte har tillgång till internet. Och hur bär du dig åt för att kunna skriva det här då? Telepati? 😕
MusicGene Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Det är jag till vänster tillsammans med Alsing och Fidde. Det är till att bejaka kvinnan inom sig, ser jag... jag både bejakar och bevakar henne.
One night in The Trance Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Jag igen: Vart är du på kortet? 😉 jag kan gissa.. jag tror att du är Thailand 😱
MusicGene Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Jag igen: Vart är du på kortet? 😉 jag tror han är i mitten till höger i bild.
Pluffo Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Kunde inte låta bli... 😛 Vart har hatten tagit vägen, Björn? Den här är nästan stråt vassare.. 😛 Oh shit och oh shit igen... *tar mig för pannan* Känner mig som Neo när han duckar kulor i Matrix men ändå blir träffad. Vilken skottsalva. A-betongmössan i den översta bilden ville några möss hellre skulle bli mat. Saknar den som fan. Den understa kommenteras inte. Framförallt är det inte jag. *skrattar högt*.. Skön bild.. och jag måste ju säga att jag var högst tveksam till att det var Olsberg.. men.. cred till Hackeman.. *asg* Haha! Helt bloody underbart! 😆
hackeman Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Kunde inte låta bli... 😄 Vart har hatten tagit vägen, Björn? Den här är nästan stråt vassare.. 😎 Oh shit och oh shit igen... *tar mig för pannan* Känner mig som Neo när han duckar kulor i Matrix men ändå blir träffad. Vilken skottsalva. A-betongmössan i den översta bilden ville några möss hellre skulle bli mat. Saknar den som fan. Den understa kommenteras inte. Framförallt är det inte jag. *skrattar högt*.. Skön bild.. och jag måste ju säga att jag var högst tveksam till att det var Olsberg.. men.. cred till Hackeman.. *asg* Haha! Helt bloody underbart! 😛 Hehe... there's more where this came from.... Fast den är nog inget slag under bältet... 😆 Här är den jag använde på Studio N.Ö.R.D-omslaget: Det har sina nackdelar att ha figurerat på nätet länge. 😛
Odels_tant Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Okej, foton på familjen. Let's see, let's see. Ja ja ja det får väl bli de här då. Jag. Odel. Pluto. Jisses! Någon i den här familjen borde lära sig att beskära bilder i photoshop snart. /Lina
hackeman Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Okej, foton på familjen. Let's see, let's see. Ja ja ja det får väl bli de här då. Jag får väl vara först med att säga att du är sötast av er tre. Å så var det Lunar nästa för min del...
Odels_tant Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Okej, foton på familjen. Let's see, let's see. Ja ja ja det får väl bli de här då. Jag får väl vara först med att säga att du är sötast av er tre. Å så var det Lunar nästa för min del... 😱 Det hoppas jag verkligen att jag är! De andra två är ju karlar herrejistanes... 😲 Man behöver inte vara på Lunar för att ta komplimanger iaf, så tack så mycket Hacke. 😱 /Lina
Odels_tant Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Odel ser väldigt sympatisk ut. Visst gör han det. Ja det är tur för honom att han är så söt. *tycka* 😱 /Lina
PetePizza (oregistrerad) Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Cool Pluto! Blåa ögon... Det e ballt. 😱 Gillar bilden på husse, både stavmixer och ficklampa på väggen. Respect!
Odels_tant Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Cool Pluto! Blåa ögon... Det e ballt. 😲 Gillar bilden på husse, både stavmixer och ficklampa på väggen. Respect! Hehehe, de blåa ögonen är blixtens fel, de brukar vara bruna. 😱
PetePizza (oregistrerad) Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Cool Pluto! Blåa ögon... Det e ballt. 🙁🤪 Hehehe, de blåa ögonen är blixtens fel, de brukar vara bruna. 😉 Näne, försök inte. 😉 Pluto kommer säkert från yttre rymden och ligger därhemma i soffan o väntar på att husse ska gå förbi så han kan bita honom i långfingret..hehe 😛
hackeman Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Lite vin, någon? Eller en whiskey kanske? Öl?
Danabacken Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Lite vin, någon? Eller en whiskey kanske? Öl? Nej, tack! 😛
Ken Kängström Postat 10 september 2005 Trådstartare Postat 10 september 2005 diggar andra bilden addic 🙁
The Mr Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Mig har ni sett förut men här är jag igen: Jag måste även passa på att skryta lite om min nyinförskaffade bildskärm 🥰 The Mr... 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Addic: Jag ska ta tag i problemet som du har. Jag ska köpa ett par hela byxor åt dig! Oj oj oj, dagens ungdomar alltså! 🥰
Björn Olsberg Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 (redigerat) Jag måste även passa på att skryta lite om min nyinförskaffade bildskärm 😳 Cool, fet!! Ja, det är for sure inte monitorerna du skryter om 🙂 Redigerat 10 september 2005 av Olsberg
The Mr Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Jag måste även passa på att skryta lite om min nyinförskaffade bildskärm 😕 Cool, fet!! Ja, det är for sure inte monitorerna du skryter om Med risk för att låta lite väl skrytsam, så är det där min spel-dator. Jag har en annan dator med betydligt bättre monitorer än så... The Mr... 😐
Ken Kängström Postat 11 september 2005 Trådstartare Postat 11 september 2005 Lite posé kanske? 🙂 🙂 😳 😳 Owwwwwwwwwwww! 😎 😎
Recommended Posts