Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Inte för att vi grinig eller tjurig eller så, men det finns faktiskt redan en sån här tråd...

EDIT: Tack Addic för länken till ursprungliga tråden. Slog samman de två.

Redigerat av Olsberg
Postat
sidhuvud.gif

Kunde inte låta bli... 🙂

Vart har hatten tagit vägen, Björn?

Den här är nästan stråt vassare.. 😱

olsberg_kronika.jpg

Oh shit och oh shit igen...

*tar mig för pannan*

Känner mig som Neo när han duckar kulor i Matrix men ändå blir träffad. Vilken skottsalva. A-betongmössan i den översta bilden ville några möss hellre skulle bli mat. Saknar den som fan.

Den understa kommenteras inte. Framförallt är det inte jag.

Postat

Fan man får ju värsta överraskningen när man ser pluffo helt klart... trodde du skulle vara äldre och att du lätt skulle posera med en M-box... Men tji fick jag... Jag har just investerat i en ny nu för din vetskap.. fick byta moderkort.. men nu går den som en klocka... Äh ja.. lite OT så.. Men jaja.. har tyvärr ingen server att lägga upp någon bild på.. så det får vänta... Men ni andra.. fan vad heta ni är... Dessutom Wonderboy kan man nog leta upp i någon gammal dammig skolkatalog.. 🙂 för någon större skillnad är det väl inte nu mot då eller?

Postat
sidhuvud.gif

Kunde inte låta bli... 🙂

Vart har hatten tagit vägen, Björn?

Den här är nästan stråt vassare.. 😱

olsberg_kronika.jpg

Oh shit och oh shit igen...

*tar mig för pannan*

Känner mig som Neo när han duckar kulor i Matrix men ändå blir träffad. Vilken skottsalva. A-betongmössan i den översta bilden ville några möss hellre skulle bli mat. Saknar den som fan.

Den understa kommenteras inte. Framförallt är det inte jag.

*skrattar högt*.. Skön bild.. och jag måste ju säga att jag var högst tveksam till att det var Olsberg.. men.. cred till Hackeman.. *asg*

Postat
Ingen som kan förklara hur fasen man lägger upp en bild?  😄

Jorå! Du måste ha din bild på nån webbserver nånstan i världen först.

Vi tar ett exempel.

Låt säga att du har ditt foto på en webbsida med adressen http://www.anyfun.net/show.phtml?type=pics&name=kid&num=8

Och du vill ha bara ditt foto i ett meddelande här på forumet...

Börja med att högerklicka på fotot på din webbsida och välj egenskaper.

Markera adressen till bilden (http://www.anyfun.net/pics/pics/kid8.jpg'>http://www.anyfun.net/pics/pics/kid8.jpg ) högerklicka och välj kopiera.

Sen går du till forumet och ditt meddelande, klicka på knappen :)

http://www.anyfun.net/pics/pics/kid8.jpg' alt='kid8.jpg'>

Postat (redigerat)
Fan man får ju värsta överraskningen när man ser pluffo helt klart... trodde du skulle vara äldre och att du lätt skulle posera med en M-box... Men tji fick jag... Jag har just investerat i en ny nu för din vetskap.. fick byta moderkort.. men nu går den som en klocka... Äh ja.. lite OT så.. Men jaja.. har tyvärr ingen server att lägga upp någon bild på.. så det får vänta... Men ni andra.. fan vad heta ni är... Dessutom Wonderboy kan man nog leta upp i någon gammal dammig skolkatalog.. 😄  för någon större skillnad är det väl inte nu mot då eller?

Den där kommentaren får jag av alla 😆

Rätt kul att få reda på att man har attityd och språkbruk som en whiskeydrickande 46-åring.

🙂🙂

Redigerat av Pluffo
Postat
jah3ck.jpg

Här är det vackra kortet...Sååå Det får bära eller brista  😳

Inte varje dag en member postar sådana här bilder här. And yach, you're right, det är ett vackert kort.

OJ DÅ!

Postat
Får vi prova då..

Jaha.. Det funkade! 🙂 Halloj där! 🙂

Men.. Varför verkar i princip varenda tjej här på forumet vara piercade ?? 😄

Det borde ju sabba sångrösten en aning tycker jag 😳

Jag igen:

longtail_robban.jpg

Postat (redigerat)

OK, så här *såg* jag ut på 80-talet (med "synth-tofs"):

Scan1.JPG

(Glömde att tack Falken som tog kortet ... vår grupp hette då "Sucre Touche" men nu återförenade som "The Happy People"!?)

Redigerat av ifransson
Postat
OK, så här *såg* jag ut på 80-talet (med synth-tofs):

Scan1.JPG

Lätt fräck bild! 😄

Postat
Får vi prova då..

Jaha.. Det funkade! 🙂 Halloj där! 😛

Men.. Varför verkar i princip varenda tjej här på forumet vara piercade ?? 😳

Det borde ju sabba sångrösten en aning tycker jag 😄

Jag igen:

longtail_robban.jpg

Haha jag har ingen sångröst att sabba endå 😛

Postat (redigerat)

PICT0063.JPG

.. jag är den till höger dårå (!) 😄 ..

Nej, det är inte min flickvän; "bara" en kompis.

Redigerat av D Vibe
Katla (oregistrerad)
Postat

Det här är jag när jag testar en ny gura.

seagalwguitar1a.jpg

Postat
Det är jag till vänster tillsammans med Alsing och Fidde.

Det är till att bejaka kvinnan inom sig, ser jag...

HAHAHA!!

Postat

Jag har några riktigt snygga bilder på mig i digitalkameran, men ni får klara er utan dem eftersom jag inte har tillgång till internet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.