Ken Kängström Postat 7 september 2005 Trådstartare Postat 7 september 2005 Såhär ser jag ut. Påpekar att jag har bytt namn ifrån Kenny till Ken. Du har hål i dina byxor. 😄 No shiiit?
browno Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Gillar hatten som fan, var får man tag i en sån?
Nikolaus Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag och Anneli backstage före spelning på Indisk tv-show.
Ken Kängström Postat 7 september 2005 Trådstartare Postat 7 september 2005 Gillar hatten som fan, var får man tag i en sån? Man snor den ifrån en polare och ger faan i att lämna tillbaka den.
Pluffo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Men vafan...ska vi ha två sådana här trådar nu? Jag kanske ska starta en, "visa upp din studio"-tråd
Björn Olsberg Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 (redigerat) Inte för att vi grinig eller tjurig eller så, men det finns faktiskt redan en sån här tråd... EDIT: Tack Addic för länken till ursprungliga tråden. Slog samman de två. Redigerat 7 september 2005 av Olsberg
Björn Olsberg Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Kunde inte låta bli... 🙂 Vart har hatten tagit vägen, Björn? Den här är nästan stråt vassare.. 😱 Oh shit och oh shit igen... *tar mig för pannan* Känner mig som Neo när han duckar kulor i Matrix men ändå blir träffad. Vilken skottsalva. A-betongmössan i den översta bilden ville några möss hellre skulle bli mat. Saknar den som fan. Den understa kommenteras inte. Framförallt är det inte jag.
Pusa Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Fan man får ju värsta överraskningen när man ser pluffo helt klart... trodde du skulle vara äldre och att du lätt skulle posera med en M-box... Men tji fick jag... Jag har just investerat i en ny nu för din vetskap.. fick byta moderkort.. men nu går den som en klocka... Äh ja.. lite OT så.. Men jaja.. har tyvärr ingen server att lägga upp någon bild på.. så det får vänta... Men ni andra.. fan vad heta ni är... Dessutom Wonderboy kan man nog leta upp i någon gammal dammig skolkatalog.. 🙂 för någon större skillnad är det väl inte nu mot då eller?
Pusa Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Kunde inte låta bli... 🙂 Vart har hatten tagit vägen, Björn? Den här är nästan stråt vassare.. 😱 Oh shit och oh shit igen... *tar mig för pannan* Känner mig som Neo när han duckar kulor i Matrix men ändå blir träffad. Vilken skottsalva. A-betongmössan i den översta bilden ville några möss hellre skulle bli mat. Saknar den som fan. Den understa kommenteras inte. Framförallt är det inte jag. *skrattar högt*.. Skön bild.. och jag måste ju säga att jag var högst tveksam till att det var Olsberg.. men.. cred till Hackeman.. *asg*
Plus o Minus Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Påpekar att jag har bytt namn ifrån Kenny till Ken. du borde skämmas! ///minus
ARS Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Ingen som kan förklara hur fasen man lägger upp en bild? 🙂
hegobald Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Ingen som kan förklara hur fasen man lägger upp en bild? 😄 Jorå! Du måste ha din bild på nån webbserver nånstan i världen först. Vi tar ett exempel. Låt säga att du har ditt foto på en webbsida med adressen http://www.anyfun.net/show.phtml?type=pics&name=kid&num=8 Och du vill ha bara ditt foto i ett meddelande här på forumet... Börja med att högerklicka på fotot på din webbsida och välj egenskaper. Markera adressen till bilden (http://www.anyfun.net/pics/pics/kid8.jpg'>http://www.anyfun.net/pics/pics/kid8.jpg ) högerklicka och välj kopiera. Sen går du till forumet och ditt meddelande, klicka på knappen http://www.anyfun.net/pics/pics/kid8.jpg' alt='kid8.jpg'>
Pluffo Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 (redigerat) Fan man får ju värsta överraskningen när man ser pluffo helt klart... trodde du skulle vara äldre och att du lätt skulle posera med en M-box... Men tji fick jag... Jag har just investerat i en ny nu för din vetskap.. fick byta moderkort.. men nu går den som en klocka... Äh ja.. lite OT så.. Men jaja.. har tyvärr ingen server att lägga upp någon bild på.. så det får vänta... Men ni andra.. fan vad heta ni är... Dessutom Wonderboy kan man nog leta upp i någon gammal dammig skolkatalog.. 😄 för någon större skillnad är det väl inte nu mot då eller? Den där kommentaren får jag av alla 😆 Rätt kul att få reda på att man har attityd och språkbruk som en whiskeydrickande 46-åring. 🙂🙂 Redigerat 8 september 2005 av Pluffo
Bultage Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Här är det vackra kortet...Sååå Det får bära eller brista 😳 Inte varje dag en member postar sådana här bilder här. And yach, you're right, det är ett vackert kort. OJ DÅ!
hegobald Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Får vi prova då.. Jaha.. Det funkade! 🙂 Halloj där! 🙂 Men.. Varför verkar i princip varenda tjej här på forumet vara piercade ?? 😄 Det borde ju sabba sångrösten en aning tycker jag 😳 Jag igen:
ifransson Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 (redigerat) OK, så här *såg* jag ut på 80-talet (med "synth-tofs"): (Glömde att tack Falken som tog kortet ... vår grupp hette då "Sucre Touche" men nu återförenade som "The Happy People"!?) Redigerat 8 september 2005 av ifransson
D Vibe Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 OK, så här *såg* jag ut på 80-talet (med synth-tofs): Lätt fräck bild! 😄
ARS Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Får vi prova då.. Jaha.. Det funkade! 🙂 Halloj där! 😛 Men.. Varför verkar i princip varenda tjej här på forumet vara piercade ?? 😳 Det borde ju sabba sångrösten en aning tycker jag 😄 Jag igen: Haha jag har ingen sångröst att sabba endå 😛
D Vibe Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 (redigerat) .. jag är den till höger dårå (!) 😄 .. Nej, det är inte min flickvän; "bara" en kompis. Redigerat 8 september 2005 av D Vibe
Katla (oregistrerad) Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Det här är jag när jag testar en ny gura.
MusicGene Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 hehehe Det är jag till vänster tillsammans med Alsing och Fidde.
hackeman Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Det är jag till vänster tillsammans med Alsing och Fidde. Det är till att bejaka kvinnan inom sig, ser jag...
Bultage Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Det är jag till vänster tillsammans med Alsing och Fidde. Det är till att bejaka kvinnan inom sig, ser jag... HAHAHA!!
Gote Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Jag har några riktigt snygga bilder på mig i digitalkameran, men ni får klara er utan dem eftersom jag inte har tillgång till internet.
Recommended Posts