Epon Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Så här minns jag mig själv från att ha tittat i spegeln i morse.. Huvudsaken att frisyren är rätt.. resten skiter jag i.. *Bild på en död? hund* Hahaha. Gulligt. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Så här minns jag mig själv från att ha tittat i spegeln i morse.. Huvudsaken att frisyren är rätt.. resten skiter jag i.. Hehe, världens fulaste hund. Synd att den gått bort.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Lte roligt att se att en död hund bor i beverly hills...Vilken glidar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Så här minns jag mig själv från att ha tittat i spegeln i morse.. Huvudsaken att frisyren är rätt.. resten skiter jag i.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Ja här är jag i en hytt på jobbet för ett par veckor sen Du ser lite ut som Chris Härenstam ju! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Så här minns jag mig själv från att ha tittat i spegeln i morse.. Huvudsaken att frisyren är rätt.. resten skiter jag i.. fy fan va otäck!! det var det värsta jag sett.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Så här kan jag se ut under en musikvideo-inspelning. ops, lite stor. 🙂 :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 (redigerat) Här är en liten bild som jag tog för att utveckla den här idén. Död länk Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 (redigerat) Här är en liten bild som jag tog för att utveckla den här idén. Börjar gilla dig mer och mer, Daniel. Du har Kent-tröja på den ena bilden och Depeche-tröja på den här: ...och av bildadressen att döma pysslar du med trackers? 😲 Redigerat 12 december 2006 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Här är en liten bild som jag tog för att utveckla den här idén. Börjar gilla dig mer och mer, Daniel. Du har Kent-tröja på den ena bilden och Depeche-tröja på den här: ...och av bildadressen att döma pysslar du med trackers? 😎 🙂 Jepp, trackers är kul som fan! Har ju sysslat med det sen åtminstone 1989 .. Nuförtiden varvar jag Cubase med Madtracker, och ibland startar jag upp Amigan (eller WinUAE) och kör Protracker. Så du gissar helt rätt 😆. kent, kraftwerk, depeche, björk och the cure är väl de influenser som är basic för mig 🙂 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Här är en liten bild som jag tog för att utveckla den här idén. Börjar gilla dig mer och mer, Daniel. Du har Kent-tröja på den ena bilden och Depeche-tröja på den här: ...och av bildadressen att döma pysslar du med trackers? 😎 🙂 Jepp, trackers är kul som fan! Har ju sysslat med det sen åtminstone 1989 .. Nuförtiden varvar jag Cubase med Madtracker, och ibland startar jag upp Amigan (eller WinUAE) och kör Protracker. Så du gissar helt rätt 🙂. kent, kraftwerk, depeche, björk och the cure är väl de influenser som är basic för mig 🙂 /Daniel Har du funderat på Renoise? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Här är en liten bild som jag tog för att utveckla den här idén. Börjar gilla dig mer och mer, Daniel. Du har Kent-tröja på den ena bilden och Depeche-tröja på den här: ...och av bildadressen att döma pysslar du med trackers? 😱 😉 Jepp, trackers är kul som fan! Har ju sysslat med det sen åtminstone 1989 .. Nuförtiden varvar jag Cubase med Madtracker, och ibland startar jag upp Amigan (eller WinUAE) och kör Protracker. Så du gissar helt rätt 🙂. kent, kraftwerk, depeche, björk och the cure är väl de influenser som är basic för mig 🙂 /Daniel Har du funderat på Renoise? 😉 Renoise är iofs funktionsmässigt knappast bättre än Madtracker 2. Det handlar däremot om smaksak vad gäller interfacet, och där gillar jag Madtracker bättre. Renare och tydligare interface på nåt sätt. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Har du funderat på Renoise? 😉 Renoise är iofs funktionsmässigt knappast bättre än Madtracker 2. Det handlar däremot om smaksak vad gäller interfacet, och där gillar jag Madtracker bättre. Renare och tydligare interface på nåt sätt. /Daniel 🙂 Kan inte hålla med dig där.. Jag använde MadTracker ett tag, men steg in i ren eufori när jag upptäckte Renoise. Älskar det programmet något så innerligt. ALLT man önskar finns där, precis i det utförande man önskar sig. Och det är jävligt snyggt. 😉 Jag ska uppgradera till senaste versionen, som verkar innehålla en hel del mums. Lite OT nu kanske... 😱 För övrigt gissar jag att det är du som är c-frog på MadTracker-forumet. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 (redigerat) Edit Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HenryHustler Postat 15 december 2006 Dela Postat 15 december 2006 (redigerat) Ny bild! Redigerat 15 december 2006 av HenryHustler Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 Här är en liten bild som jag tog för att utveckla den här idén. är det en lite fotograf här måntro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DexiL (oregistrerad) Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 Och så här ser jag ut i ett flummigt skede. Och sen på scen: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 Vem är bruden på keyboard till höger på första bilden? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 Vem är bruden på keyboard till höger på första bilden? 😛 Hon är snygg 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DexiL (oregistrerad) Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 (redigerat) Vem är bruden på keyboard till höger på första bilden? 🙂 Hon är snygg 🙂 Hon är min. 😎 Redigerat 17 december 2006 av DexiL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Vem är bruden på keyboard till höger på första bilden? 🙂 Hon är snygg 😎 Hon är min. 😄 Fan vilken tur då! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Vem är bruden på keyboard till höger på första bilden? 🙁 Hon är snygg 😉 Hon är min. 😄 Fan vilken tur då! 😕 Nedrans nybörjartur 😕 Grattis... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 är det en lite fotograf här måntro Amatörfotograf är jag iaf 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zakenaio Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 (redigerat) Och så här ser jag ut i ett flummigt skede. Ohhhh Cyberdog tröja.. trevligt. ohh yeah. full fräs så.. nu viker man ut sig över hela internet. Kicka på mina Google-ads gör mig rik. ^_- Redigerat 19 december 2006 av zakenaio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Glöm inte byta till VINTERDÄCK grabbar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 onskefulla man där..hihi 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 satans vilken ondskefull blackmetal-pose med domkraften i högsta hugg o allt.. 😄 sen trällorna är ju inte mindre blackmetal de heller.. 😄 :D 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 (redigerat) Glöm inte byta till VINTERDÄCK grabbar 😄 Samtidigt som man går ifrån träskor till kängor då eller... 😄😄 Träskor/vinterdäck känns ju lite... 😄 God Hjul... 😄 Redigerat 22 december 2006 av Lilleman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 satans vilken ondskefull blackmetal-pose med domkraften i högsta hugg o allt.. 😆sen trällorna är ju inte mindre blackmetal de heller.. 😄 :D 😄 Fan det kändes ont 🙂 ... fint att det går fram i bilden domkraft doom power black treetoffels from hell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Jag är fettklumpen i grön t-skjorta. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts