IDF Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 nu vet jag vem du påminner om---som nyfrippad asså---vad heter han skådisen som käkar skumma kapslar i filmen Leon, och som spelar dracula i nyversionen? leslie nilsen.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 fan-haru snott mina pjuck eller? 😆 ne.. 😆 dom köpte jag för studenten.. har använt dom kanske 4 timmar.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 nej nej nej inte den där sopasn leslie, kom igen nu vad heter snubben, mitt minne ligger i dimmor dolda just nu---XANTÉ hela kvällen,mmmm 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 nej nej nej inte den där sopasn leslie, kom igen nu vad heter snubben, mitt minne ligger i dimmor dolda just nu---XANTÉ hela kvällen,mmmm 😎 ingen jädra aning.. 🙂 grolsch o plugg så det räcker o blir över.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Fan IDF kom igen,jag diggar BÖC just nu på bioduken här hemma m fetvolyyyym-- minns inte va snubben heter men skit samma-nu ere rock´n roll som gäller!!!!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 OK jag googlade lite snabbt--Gary Oldman... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 OK jag googlade lite snabbt--Gary Oldman... 🙂 AAAAAHHH!!! jag komemr ner på en jädra gång till dig!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 mmmmmmmmmmmmm 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 haha! jag har glass i frysen o ngra kalla finpilsners från danmark i kylen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 glassen kan du smörja in nånstans, biran tar jag hand om---gonatt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 glassen kan du smörja in nånstans, biran tar jag hand om---gonatt! 😛 jisses..så grovt.. mina stackars öron tål inte sånt.. eller... ehh..ögon!? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 glassen kan du smörja in nånstans, biran tar jag hand om---gonatt! 🙂 jisses..så grovt.. mina stackars öron tål inte sånt.. eller... ehh..ögon!? 😆 Get a room 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 för dom som missat det har jag klippt mig o lite sånt.. ser numera ut såhär: Så du fick basfällan såld tillslut? 😆 mohaha, det var det roligaste jag hört på länge 🙂 :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 OK jag googlade lite snabbt--Gary Oldman... 😄 Nja, så lika var dom väl inte...? Mest den galna blicken tror jag... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 för dom som missat det har jag klippt mig o lite sånt.. ser numera ut såhär: 😎 damit.. vart tog Cagevara vägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 (redigerat) *host* (röken är ifrån en vattenpipa) Redigerat 23 november 2006 av Lådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Epon Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Det är är jag. Tror jag. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Det är är jag. Tror jag. 🥰 bilden funkar inte:S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Epon Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Det är är jag. Tror jag. 🥰 bilden funkar inte:S Skit också. Nudå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Det är är jag. Tror jag. 🥰 bilden funkar inte:S Skit också. Nudå? coolt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Dags att rensa ut ett gammalt skelett ur garderoben... En bild från min kortlivade men framgångsrika karriär som lyxtransa. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 nu vet jag vem du påminner om---som nyfrippad asså---vad heter han skådisen som käkar skumma kapslar i filmen Leon, och som spelar dracula i nyversionen? Ahh, Gary Oldman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Som tur är är detta inte jag. edit: fick denna bilden nyss. var bara tvungen att lägga upp. Förlåt. Ja, det ska du vara glad för... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 nu vet jag vem du påminner om---som nyfrippad asså---vad heter han skådisen som käkar skumma kapslar i filmen Leon, och som spelar dracula i nyversionen? Ahh, Gary Oldman Världens coolaste skurk!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 (redigerat) sen jag fixade mej en Macbook har jag genomgått ett par metamorfos. Men nu ser jag normal ut igen / Mikke Redigerat 23 november 2006 av MikkeÖland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 här är vi, Alexander, Christofer och jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 vore det inte för gitarren så är den bilden rätt så cool. På ett metalvis då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts