gsol Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Jobbar du på musikbörsen alt. har du jobbat på musikverkstan? WHAT!?!? 😄 Jag skaffade den frisyren idag. Har haft affro i 6 år 😉 Ok.. hängde inte med på det 🥰 Du är sjukt lik en kille på musikbörsen i uppsala med din nya frisyr hursomhelst Nä de är jag väl inte? Har inte sett någon som liknar mig där! 😉 Gå dit igen! Han kanske är ny. Såg honom förra veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Jobbar du på musikbörsen alt. har du jobbat på musikverkstan? WHAT!?!? 😄 Jag skaffade den frisyren idag. Har haft affro i 6 år 😛 Ok.. hängde inte med på det 😛 Du är sjukt lik en kille på musikbörsen i uppsala med din nya frisyr hursomhelst Nä de är jag väl inte? Har inte sett någon som liknar mig där! 😛 Du kanske såg honom fast du trodde att du tittade i en spegel... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
deadboy Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Häjj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Bild från i somras! 😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Vafan, alla visar bilder när dom giggar så här kommer en från mig med..om än lite annorlunda 😉 jag med röda slipsen Haha...faan vad gamla saker man hittar här då. Jag såg det där live...var bara tvungen att kommentera 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Bild från i somras! 🙂😉 Faaan va stor kopp kaffe du har framför dig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Inget gigg men dock i ett underjordiskt bombsäkert serverrum 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Pazo: Efter afro-slakten ser du ut som en colombiansk opium-skurk med skjutjärn i garderoben. Eller.. ehh.. jag bjuder på en öl nästa gång vi ses! 😉 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 (redigerat) Som tur är är detta inte jag. edit: fick denna bilden nyss. var bara tvungen att lägga upp. Förlåt. Redigerat 16 november 2006 av VacUm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Nya och Mognare/Hårdare mig. Finns det inget mellanting? Antingen två kilo hår eller noll...? 😉🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 här e en relativt ny.. iofs är den nog två veckor gammal.. men ändå.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Som tur är är detta inte jag. edit: fick denna bilden nyss. var bara tvungen att lägga upp. Förlåt. yäh! han har en morr steelguitar.. jag har en Morr-bas.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Vafan, alla visar bilder när dom giggar så här kommer en från mig med..om än lite annorlunda 🙂 jag med röda slipsen Haha...faan vad gamla saker man hittar här då. Jag såg det där live...var bara tvungen att kommentera 🙂 🙂😮 Visst var det grymt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Nya och Mognare/Hårdare mig. Finns det inget mellanting? Antingen två kilo hår eller noll...? 🙂😮 haha Näääää. Allt elelr inget 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Nya och Mognare/Hårdare mig. Finns det inget mellanting? Antingen två kilo hår eller noll...? 🙂😮 haha Näääää. Allt elelr inget 🙂 Jag är besviken 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Nya och Mognare/Hårdare mig. Jag diggade dig i Matrix. 🙂 Nej men seriöst, det blev ju skitbra! En Keanu Reaves Kopia! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Bild från i somras! 😄 😎 Faaan va stor kopp kaffe du har framför dig 😕 Det är inte kaffe! Det var någon "husets special" som var fanta blandat med cocacola 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Bild från i somras! 😄 😎 Faaan va stor kopp kaffe du har framför dig 😕 Det är inte kaffe! Det var någon "husets special" som var fanta blandat med cocacola 😆 😄😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Så här blev det efter alla dessa år. 😛 Snyggt foto! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 Så här kan det se ut när en en svensk och en finne druckit lite för mycket lådvin och börjat leka med tanken att slå ihjäl varann ute på Magnetic Island utanför Townsville, Austrailen. November 2004. Jag i kepsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Inget gigg men dock i ett underjordiskt bombsäkert serverrum 😄 Vill inte på något sätt vara otrevlig men.fan vad du är lik din avatar 🙁🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Nya och Mognare/Hårdare mig. affischen i bakgrunden talar sitt tydliga språk... men är det inte lite som om Robber Welles skulle klippa av sig sin hockey? Det var liksom ditt signum? /Fred Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 hahaha... Affishen precis till vänster om mitt huvud (spongebob squarepants) och affishen på väggen till höger (Athlete - Tourist) säger något annat Men liksom. Man måste ju ha en metallica affish nånstans 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 för dom som missat det har jag klippt mig o lite sånt.. ser numera ut såhär: 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 för dom som missat det har jag klippt mig o lite sånt.. ser numera ut såhär: Så du fick basfällan såld tillslut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 för dom som missat det har jag klippt mig o lite sånt.. ser numera ut såhär: Så du fick basfällan såld tillslut? 😆 nej för fan.. den sitter o dämpar hörnen numera!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 fan-haru snott mina pjuck eller? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 nu vet jag vem du påminner om---som nyfrippad asså---vad heter han skådisen som käkar skumma kapslar i filmen Leon, och som spelar dracula i nyversionen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts