FredrikMikaelsson Postat 5 augusti 2006 Dela Postat 5 augusti 2006 Från Andersson till Mikaelsson, nu är man gift sen två veckor o livet rullar på 😕 Ps: De var faktist den bästa dagen i mitt liv! aaawww. vad jag log nu! 😮 stort grattis till dig! /josef tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 5 augusti 2006 Dela Postat 5 augusti 2006 Mycket tuffare än så här blir jag inte! 😮 Bilden är tagen från en CD booklet från 2005. Supreme Majesty - Elements of Creation Hehe, spelar ni 80-tals synth? 🙂 Du är lik nån. Blandning mellan Charlie i Lost och nån annan... som jag inte kommer på. 😕 Vad är det för urverk? Charlie och Howard Jones? Förlåt om jag trampade dig på tårna, Snake, men jag kunde inte låta bli. 😮 Det är en bra bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Postat 5 augusti 2006 Dela Postat 5 augusti 2006 Charlie och Howard Jones? Förlåt om jag trampade dig på tårna, Snake, men jag kunde inte låta bli. 😄 Det är en bra bild. 😆 Ingen fara jag har stålhätta på mina Boots 😄 Det behöver man i denna "elaka" bransch där recencenter älskar att göra sig roliga på andras bekostnad. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 ...och här är jag. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D.i.a Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 (redigerat) Vafan, alla visar bilder när dom giggar så här kommer en från mig med..om än lite annorlunda 😛 jag med röda slipsen Redigerat 9 augusti 2006 av Who the fuck is billy Jo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Vafan, alla visar bilder när dom giggar så här kommer en från mig med..om än lite annorlunda 😛 jag med röda slipsen står det green gay på kaggen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Haha visst göre de...behålla gitarren samt en kyss av Billie Joe fick man ju också (Största idolen sen jag va 6 år) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Haha visst göre de...behålla gitarren samt en kyss av Billie Joe fick man ju också (Största idolen sen jag va 6 år) Fan va koolt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 augusti 2006 Dela Postat 10 augusti 2006 en kyss av Billie Joe fick man ju också (Största idolen sen jag va 6 år) ...skriver signaturen Who the fuck is billy Jo? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 10 augusti 2006 Dela Postat 10 augusti 2006 Från Andersson till Mikaelsson, nu är man gift sen två veckor o livet rullar på 😆 Ps: De var faktist den bästa dagen i mitt liv! Coolt, gratulerar! Precis samma sak här faktiskt... -Bytte bort Andersson för lite drygt 2 veckor sedan. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 augusti 2006 Dela Postat 10 augusti 2006 Vafan, alla visar bilder när dom giggar så här kommer en från mig med..om än lite annorlunda 😆 jag med röda slipsen sweet 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 10 augusti 2006 Dela Postat 10 augusti 2006 Från Andersson till Mikaelsson, nu är man gift sen två veckor o livet rullar på 😆 Ps: De var faktist den bästa dagen i mitt liv! Coolt, gratulerar! Precis samma sak här faktiskt... -Bytte bort Andersson för lite drygt 2 veckor sedan. 🙂 Till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 10 augusti 2006 Dela Postat 10 augusti 2006 Till? Jag går numer under namnet farbror Brun. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brynge Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 sahar gar det nar man har en timmes disk att diska, man skjuter pa det och nu ar jag sa sjukt trott. sitter o laser gamla studioforumtradar hela natten (det var en grym trad. laddar kanske upp natt jag med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 In för IRL på Sticky Fingers i GBG med SWEDISH FOR BEGINNERS med Signert och Thomas skeckar ja öpp den häär: Så kanske nån hettar mig.....dock utan hatt och skärgårdsdoktortröja! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 här kommer en nyare. sitter o kör igenom de nya låtarna.. peace! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 här kommer en nyare. sitter o kör igenom de nya låtarna.. peace! nice bear... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 nice bear... ...+d? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 Beer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 Mycket tuffare än så här blir jag inte! 😮 Bilden är tagen från en CD booklet från 2005. Supreme Majesty - Elements of Creation Hehe, spelar ni 80-tals synth? 🙂 Du är lik nån. Blandning mellan Charlie i Lost och nån annan... som jag inte kommer på. 🙂 Vad är det för urverk? Kiefer Sutherland?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 android v0.60819 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insanemasta Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 Jaaa så här ser jag ut i rockens hetta! eller i rampljusens hetta om inte annat! :S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 Mycket tuffare än så här blir jag inte! 🙁 Bilden är tagen från en CD booklet från 2005. Supreme Majesty - Elements of Creation Hehe, spelar ni 80-tals synth? 😄 Du är lik nån. Blandning mellan Charlie i Lost och nån annan... som jag inte kommer på. 😏 Vad är det för urverk? Kiefer Sutherland?? det är färgen som gör det likt keifer, det är Roger Pontare det är likt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 Jaaa så här ser jag ut i rockens hetta!eller i rampljusens hetta om inte annat! :S Najs bild! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insanemasta Postat 31 augusti 2006 Dela Postat 31 augusti 2006 Tack Thimmie! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 31 augusti 2006 Dela Postat 31 augusti 2006 Här är jag. Pilotbrillorna är icke löstagbara, de ÄR en del av min anatomi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 31 augusti 2006 Dela Postat 31 augusti 2006 (redigerat) Mycket tuffare än så här blir jag inte! Bilden är tagen från en CD booklet från 2005. Supreme Majesty - Elements of Creation OK! Då får du hälsa Lill Jocke från "Fille"! (Förresten har ni tagit bilden hos Fotograf Fredrik? Har exakt samma bakgrund på en platta vi spelade in för några år sedan o vi tog bilden där o iom att du är från Kristianstad så kan det kanske stämma?). Redigerat 31 augusti 2006 av Fredrik Karlsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts