Pazo Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 Twisteti-tweak. 🙂 !!! Nu blev jag avunsjuk! 😄 På vadå? 🙂 Jag vill också! Du är min nya idol! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
X-enon Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Porr-posé! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 (redigerat) Fråga mig inte vad jag höll på med. Hade väl några promille för mkt i blodet .. kanske.. 😉 Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Ungefär tre år gammalt, men jag har inte förändrats så mycket 😆 Lol! 😄 Påminner om Monkey Island 3 .. 😆 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Ungefär tre år gammalt, men jag har inte förändrats så mycket 😄 Lol! 😆 Påminner om Monkey Island 3 .. 😆 /Daniel Jag trodde det bara var jag som gjorde den associationen! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Fråga mig inte vad jag höll på med. Hade väl några promille för mkt i blodet .. kanske.. 😄 Förhoppningsvis 🙂 ...så att du har nåt att skylla på menar jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Finito Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Såhär vacker o glad är jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hammarin Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Jag i senaste bandprojektet: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Finito Postat 3 augusti 2006 Dela Postat 3 augusti 2006 Såhär ser en lycklig o lite berusad MarcusRombo ut när han umgås med barbapappa (fråga inte): du till höger och barbapappa till vänster eller ?? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barris Postat 3 augusti 2006 Dela Postat 3 augusti 2006 Det stora problemet med sådana här trådar är att de snabbt som attan når kolossala storleker och längder... och bredder... och höjder, jaja ni fattar 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 (redigerat) jag hoppar högt på spelning (jag till höger 😎) Redigerat 4 augusti 2006 av josie87 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Från Andersson till Mikaelsson, nu är man gift sen två veckor o livet rullar på 😎 Ps: De var faktist den bästa dagen i mitt liv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Från Andersson till Mikaelsson, nu är man gift sen två veckor o livet rullar på 😎 Ps: De var faktist den bästa dagen i mitt liv! aaawww. vad jag log nu! 😳 stort grattis till dig! /josef Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 COola bilder josef! 😛🙂 Grattis Fred! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Såhär ser en lycklig o lite berusad MarcusRombo ut när han umgås med barbapappa (fråga inte): Jo, jag vill fråga: Vad gör du med barbapappa? 🙂 Vi kramas litegranna bara 🙂 Vad det ledde till senare på kvällen vill jag dock hålla för mig själv.. Re-he-he-he-ally? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Can you feel it, huh? Can you feel it Cap - tain Com - post!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mjaco0 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 (redigerat) Det var kul att se hur ni alla andra verkligen ser ut. Må denna tråd leva länge! Ja, som ni ser är det ingen större skillnad på min avatar och mig i verkligheten. Här är jag i Spanien med en av mina söner. Adam tror jag, de är tvillingar så jag kan inte hålla reda på dem. Det är jag till vänster, från min sida sett alltså. Edit: Fan när jag tittar närmare på bilden ser jag att det är Samuel. 🙂 Redigerat 4 augusti 2006 av mjaco0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 ^Haha..jag har alltid undrat hur föräldrar gör för att se skillnad på tvillingar...typ färga den enas hår i en annan färg kanske? 🙂 :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mjaco0 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Det är inte alltid lätt! Den ene får ha ljusa kläder den andra inga alls. Man rakar den ene och den andre får ha moikanfrisyr. Den ene får bli gunstingen och den andre slår man.... 🙂 Nej, man ser skillnad på dem. De är två helt egna personer, tänker olika, agerar olika. Men när de slåss i duschen är det svårt att se skillnad. Men då behövs det förståss inte... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 ^Haha..jag har alltid undrat hur föräldrar gör för att se skillnad på tvillingar...typ färga den enas hår i en annan färg kanske? 😮🙂 Lås in den ena på vinden, kalla den för "den onda tvillingen" och mata den fiskhuvuden en gång om dagen resten av livet. ja, och när man inte vill säga "den onda tvillingen" så kallar man honom Hugo istället! var det nåt sånt du tänkte dig? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 oh, tack så mycket. men eftersom du tydligen fattade vad jag menade så tycker jag att du ska ha en poäng också! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 ^Haha..jag har alltid undrat hur föräldrar gör för att se skillnad på tvillingar...typ färga den enas hår i en annan färg kanske? 😕 Lås in den ena på vinden, kalla den för "den onda tvillingen" och mata den fiskhuvuden en gång om dagen resten av livet. ja, och när man inte vill säga "den onda tvillingen" så kallar man honom Hugo istället! var det nåt sånt du tänkte dig? 😕 En populärkulturpoäng till josie87. KA-CHING! men vilken sida är det bevisat att den onda tvillingen sitter på egentligen!?? poäng till den som vet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 vänster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 vänster Bäst e du!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 vänster Bäst e du!!!! tack tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Mycket tuffare än så här blir jag inte! 😏 Bilden är tagen från en CD booklet från 2005. Supreme Majesty - Elements of Creation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Mycket tuffare än så här blir jag inte! 😆 Bilden är tagen från en CD booklet från 2005. Supreme Majesty - Elements of Creation Hehe, spelar ni 80-tals synth? 🙂 Du är lik nån. Blandning mellan Charlie i Lost och nån annan... som jag inte kommer på. 😏 Vad är det för urverk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Snygg skjorta! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 (redigerat) 😄 Nej vi spelar inte 80-tals synth utan 2000-tals power-metal! Eller rättare sagt spelade! Jag och ett par till hoppade av för snart ett år sedan och har nu ett nytt projekt och nytt utseende. Jag återkommer med nya bilder då jag besökt fotografen till nya CD'n 😛 Själv tycker jag att i.a.f. frisyren liknar basistens i E-type från Melodifestivalen 2004 (Paradise). 😉 Lost har jag inte följt men tack ändå 😎 ...tror jag!? Redigerat 4 augusti 2006 av Snake Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 😎 Nej vi spelar inte 80-tals synth utan 2000-tals power-metal! Eller rättare sagt spelade! Jag och ett par till hoppade av för snart ett år sedan och har nu ett nytt projekt och nytt utseende. Jag återkommer med nya bilder då jag besökt fotografen till nya CD'n 😄 Själv tycker jag att i.a.f. frisyren liknar basistens i E-type från Melodifestivalen 2004 (Paradise). 😉 Lost har jag inte följt men tack ändå 😎 ...tror jag!? Jaja, tack är rätt, Charlie är cool. 80-tals synth likaså. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts