Mojje Cruncher Andersson Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Ha ha ha!!! Bra reaktion där! Det var liksom tanken!!!!! Take care all! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Tog lite nya bilder med bandet...Slänger upp en här så ni får se mitt rätta jag!!!! He he he!!! Take care! Är inte bilden väldigt ljus? Jag menar, jag antar att ni spelar "tuff" musik och inte dansband. Ska det inte vara mörka svartvita bilder då? Jag vet inte, jag bara gissar. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 (redigerat) Reeeespect! 😉 Ser ut som det är taget från en actionfilm precis när du ska köra ett fiolsolo mot djävulen! 😎 Redigerat 28 juni 2006 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Reeeespect! 😎 Ser ut som det är taget från en actionfilm precis när du ska köra ett fiolsolo mot djävulen! 😎 Länge leve Harry Potter... 😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 (redigerat) Reeeespect! 😎 Ser ut som det är taget från en actionfilm precis när du ska köra ett fiolsolo mot djävulen! 😎 Länge leve Harry Potter... 😉😄 word Cruncher: ni spelar inte narutoinspirerad musik? 😎 Tycker du ser ut en som en anbu. Redigerat 28 juni 2006 av pirateKING Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mojje Cruncher Andersson Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Klart det ska vara riktigt vitt om man vill köra hög kontrast! Helt riktigt är att vi inte kör så snäll musik men det finns inga influenser från varken döds eller black-metal. Bara tung, rå energi! Och ja, makeupen kommer ursprungligen från en kabuto med lite modifikationer! Take care! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DjViss Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 (redigerat) Hej hej! Jag e ny här, finner nån stackare nöje i att se mig i en aningens misslyckad hårfärgning och med alldeles för långt hår finns en bild här. Och ja..bara för att ursäkta mig lite 😄 Solbrillorna är tjejens, musmattan är dirty och de sony lurarna e tjejens då dattan inte orkade driva mina så bra 😄 http://hem.passagen.se/hs3/04stor.jpg Från mallis 2004 Redigerat 29 juni 2006 av DjViss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 Klart det ska vara riktigt vitt om man vill köra hög kontrast! Helt riktigt är att vi inte kör så snäll musik men det finns inga influenser från varken döds eller black-metal. Bara tung, rå energi! Och ja, makeupen kommer ursprungligen från en kabuto med lite modifikationer! Take care! Ok! Nu vet jag. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Jag påminner litegrann om Olsberg på den här bilden kom jag på 🙂. Iallafall om man snackar om minen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Jag påminner litegrann om Olsberg på den här bilden kom jag på 🙂. Iallafall om man snackar om minen 😆 liknar nisse landgren lite grann! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 Jag påminner litegrann om Olsberg på den här bilden kom jag på 🙂. Iallafall om man snackar om minen 😱 liknar nisse landgren lite grann! Nisse Landgren på euphonium istället för trombon? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 Iallafall om man snackar om minen 😠 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elof (oregistrerad) Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Så här ser jag nästan ut, jag brukar vara mer fokuserad dock: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Så här ser jag nästan ut, jag brukar vara mer fokuserad dock: Är du i fyllans rus månne? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elof (oregistrerad) Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Så här ser jag nästan ut, jag brukar vara mer fokuserad dock: Är du i fyllans rus månne? 😉 O nej, men mycket väl på roskilde festivalen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 12 juli 2006 Dela Postat 12 juli 2006 Så här ser jag nästan ut, jag brukar vara mer fokuserad dock: Är du i fyllans rus månne? 😉 O nej, men mycket väl på roskilde festivalen 😛 Är inte det samma sak? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 12 juli 2006 Dela Postat 12 juli 2006 bilden är 15 år gammal men jag har inte förändrats så mycket sen dess... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 15 juli 2006 Dela Postat 15 juli 2006 Så här ser jag nästan ut, jag brukar vara mer fokuserad dock: Robinson-Robban?! 🙂😮 :o .. .. nej, nu var jag nog elak förresten. Förlåt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 Så här ser jag nästan ut, jag brukar vara mer fokuserad dock: Robinson-Robban?! 😮 :o 😮 .. .. nej, nu var jag nog elak förresten. Förlåt! Hahaha! Ja, i en yngre version! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
X-enon Postat 23 juli 2006 Dela Postat 23 juli 2006 (redigerat) förlåt dubbelpostning Redigerat 23 juli 2006 av X-enon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
X-enon Postat 23 juli 2006 Dela Postat 23 juli 2006 Cool bild! Bra fotograf! typ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 23 juli 2006 Dela Postat 23 juli 2006 Ungefär tre år gammalt, men jag har inte förändrats så mycket 😲 Hoho, kingigt att du gör ditt första inlägg i den här tråden 😄😳😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 juli 2006 Dela Postat 23 juli 2006 😄😳 Underbar bild! 😱 Kan du berätta lite om de tekniska svårigheter jag anar att ni stötte på inför fotandet av den där bilden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debul Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 ................ 😕 ................... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Du gillar inte syntar va, Debul? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Du gillar inte syntar va, Debul? 😳 Debul, en gearlist plz? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P-O Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Wow härliga grejer du har med på fotot Debul! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steinb Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Evilpanda - din bild slår allt! Total respekt till dej!! Här kommer en liten suddig bild på mej: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Explorer!? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts